Dag 83 Stage, terras en uit eten. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 83 Stage, terras en uit eten. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 83 Stage, terras en uit eten.

Blijf op de hoogte en volg Susan

06 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag het laatste dagje stage van deze week, want morgen is het ouder dag en hoeven we niet op stage te komen. De ouders hebben dan gesprekken met de leraren. Fijn iets eerder weekend! De laatste keer dat het wekkertje zo vroeg gaat deze week. Vandaag weer alleen naar stage, want Rachel is nog steeds ziek al gaat het wel iets beter.

Weer de drukte in het busje overleefd en weer een keer te laat op stage, wat de afgelopen twee weken niet meer gebeurd is. Er waren een aantal kinderen ziek en het had weer geregend, dus het werd weer een dagje binnen spelen met de kinderen. Maakt niet uit we maken er het beste van. Ook nog ingevallen in rachels klas, omdat haar begeleidster toch een extra paar handen miste. Ik rende eigenlijk van de ene naar de andere klas. Tussen door nog een kind dat de wc helemaal onder poepte en zichzelf erbij. Mijn begeleidster maar even geroepen om hulp. Ze trekt het kind gewoon de kleren aan.. ooo dat maak ik later wel schoon zegt ze. Wat zielig toch voor dat kind. Dat doe ik wel even zei ik, dus dat kind schoon gemaakt en een nieuwe onderbroek en broek aangetrokken. Dat kan toch niet..zo een kind erbij laten lopen! Na deze stage dag was ik behoorlijk moe..

Thuis aangekomen even op bed gelegen en toen samen met Willemien naar het terras gegaan. Rachel bleef op bed liggen en ging even proberen te slapen. Op het terras druk bezig geweest voor school. Weer een paar opdrachten afgerond. Daarna in de stromende regen naar huis gegaan. Rachel had zich ondertussen gedoucht en voelde zich redelijk goed. Dus onze sinterklaas avond iets later gevierd in een restaurant om de hoek. Heerlijk goedkoop gegeten voor ongeveer acht euro per persoon. Doe dat maar eens na in Nederland :)

Nu lekker op bed liggen en morgen lekker lang blijven liggen!

Mis jullie en hou van jullie!!!

Liefss Susan