Dag 84 School en Kerk - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 84 School en Kerk - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 84 School en Kerk

Blijf op de hoogte en volg Susan

07 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag geen stage, dus dat betekend dat we lekker kunnen blijven liggen. Nou dat hebben we dan ook maar een keer gedaan. Daarna heerlijk ontbeten en alvast een planning gemaakt voor het eten van de komende weken. We hoeven nog maar één keer echt boodschappen te doen hier op Malta! Heerlijk!! Daarna zijn we ons klaar gaan maken en zijn we even een paar boodschappen gaan halen en hebben daarna heerlijk geluncht. Toen we thuis kwamen van het lunchen moesten we gehaktballetjes en satésaus maken. Dit hadden we 's avonds nodig voor de kerk, want dan hadden we een internationale maaltijd. Wij dus aan de slag om gehaktballetjes te maken. Het is ook nog gelukt!

Daarna was het tijd om ons klaar te gaan maken voor school. Vandaag hadden we weer Engelse les. best wel leerzaam, want we hebben allemaal discussies gehad, dus dat was wel leuk. We zijn iets eerder terug gegaan, omdat we naar de kerk gingen. Uiteindelijk gingen Rachel en ik en bleef Willemien thuis, omdat ze last had van haar rug. Prima, wij met de gehaktballetjes richting de kerk. Het was wel een bijzondere kerkdienst, want er werden mensen gedoopt in zo'n groot bad. Dat was best bijzonder en interessant om mee te maken. Na de dienst en het dopen was er voor iedereen eten. Haast iedereen had wel iets mee genomen, dus je kon van alles proeven. Het was een mooie dag en we waren rond kwart over 10 pas thuis, dus vandaar dat ik mijn blog niet had geschreven. Ik was zo moe en ben gelijk in bed gaan liggen.

Morgen ( Zaterdag ) komen Willemien's broertje en zus naar Malta. Dat betekend dat Willemien het weekend doorbrengt met hun in een hotel. Rachel en ik zijn dit weekend alleen in het appartement. Morgen maar een kijken wat we gaan doen. Waarschijnlijk winkelen ofzo :)

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan

Ps. Piet heeft dit jaar ook nog aan mij gedacht! Vandaag een kraslot gehad. Nu kan ik de dagen aftellen :) bedankt opa en oma piet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 38580

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: