Dag 82 Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 82 Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 82 Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

Blijf op de hoogte en volg Susan

05 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag weer een dagje stage. Rachel is nog niet fit, dus ik ga weer een dagje alleen op weg. Hopelijk wordt ze snel weer beter! Dus we zaten weer in het busje vol met kinderen, die weer lekker aan het klieren waren! Wordt af en toe helemaal gek van ze! Maar we gaan er deze paar dagen nog even tegen aan!

Vandaag is het in Nederland toch wel een beetje een speciale dag. het is namelijk Sinterklaas. Nou daar merken wij hier op Malta natuurlijk haast niks van, want daar doen ze hier niet aan. We lezen alleen berichtjes op facebook van vrienden die sinterklaas vieren. Maar wij hebben een gewoon dagje stage. Het zonnetje scheen een beetje dus lekker met de kinderen naar buiten. Het was wel een beetje frisjes, maar dat maakte de kinderen niet uit. Ze waren toch druk aan het spelen en hadden het zelfs een beetje warm door al het rennen en vliegen. Waren er wel een aantal ziek en veel kinderen moesten hoesten en niezen. Logisch dat wij dan ook een beetje ziek worden en onze keel gaan voelen. Maar al snel zat ook dit dagje er weer op en konden we naar huis.

Thuis aangekomen voelde Rachel zich iets beter dan vanochtend. Fijn! Hopelijk gaat het steeds iets beter worden. Lekker gedoucht vanmiddag en onder de dekens gaan liggen, wat het is toch behoorlijk koud in huis. geen isolatie, dat merk je toch wel. Vanavond wilden we uit eten gaan voor sinterklaas, maar dat hebben we maar even uitgesteld, totdat Rachel zich beter voelt! Misschien wel morgen. Nu lekker op bed liggen en straks gaan slapen. Morgen laatste dagje stage van deze week en dan lekker weekend!

Mis jullie en hou van jullie!

Ps. Heb nog op de kade gestaan om te kijken of die oude man met zijn stoomboot aan kwam, maar dit jaar heeft hij ons overgeslagen. Wij moeten het doen met foto's en filmpjes en liedjes zingen voor onze verwarmings airco. Weer een keer een andere manier van sinterklaas vieren/meemaken. Misschien ook wel een keer goed :)

Liefss Susan