Dag 70.. Stage......Weekend!!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 70.. Stage......Weekend!!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 70.. Stage......Weekend!!!

Blijf op de hoogte en volg Susan

23 November 2012 | Malta, Sliema

Nog één dagje stage en dan hebben we een heerlijk weekend voor de boeg. Tenminste daar ga ik vanuit natuurlijk!! In ieder geval moeten we eerst weer even naar stage toe. Weer die vervelende wekker om 6 uur! En dan nog eens een uur later al die kinderen in het busje! Gelukkig werd de buschauffeur de kinderen ook zat en pakte de boosdoener even aan! Maar goed we waren te laat op stage en ik moest weer naar mijn oude stage klas, omdat miss Mary ziek was en mijn vervangster wist niet zo heel veel! Maakt niet uit! Vond het wel weer leuk!

Wat echt super leuk was, was dat papa en mama op stage mochten komen kijken! Echt zo leuk!! Ik had de kinderen al een beetje voorbereid dat papa heel erg groot is, want dat zijn ze hier niet gewend. Toen ik papa en mama de school had laten zien gingen ze mee naar de klas. Ze werden hartelijk door de kinderen ontvangen en de kinderen vonden de extra aandacht echt super leuk natuurlijk! En het was natuurlijk heel interessant dat mijn ouders er waren! Ze keken hun ogen uit! Volgens mij vonden papa en mama het ook wel leuk.

Na stage even Valletta ingegaan en even gezellig op een terrasje gezeten. Daarna op weg gegaan naar het paleis/villa met de mooie tuinen. Daar hebben we heerlijk rondgelopen en genoten van het uitzicht! Hele leuke en mooie foto's gemaakt. Daarna weer terug gegaan naar het hotel van mijn ouders. Daar even lekker gedoucht en ook nog gezellig met Herjan, Simone en Anne-Wil gepraat! Mis jullie echt!

Daarna heerlijk uit eten geweest met z'n drietjes!! Echt genoten van deze dag. Daarna naar huis gegaan, de was gedaan en even een paar dingen bijgewerkt! Nu nog even op de laptop zitten en nog een paar dingetjes doen. Straks lekker slapen en morgen er op tijd uit, want we ( papa, mama en ik ) gaan een dag naar Gozo. Heb er nu al zin in!!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 38706

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: