Dag 71 Gozo met papa en mama - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 71 Gozo met papa en mama - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 71 Gozo met papa en mama

Blijf op de hoogte en volg Susan

24 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag gingen we een dag naar Gozo! We gingen op tijd om optimaal te kunnen genieten van alles! Dus rond kwart over 9 zaten wij in de bus op weg naar Gozo. Na de busreis ( van een uur ) gingen we op een grote boot richting Gozo. Het was heerlijk weer en het zonnetje scheen volop. Een goed dagje om naar Gozo te gaan! Op Gozo aangekomen gingen we met een touringbus het eiland over. We hebben hele mooie dingen bekeken en heel veel op het eiland gezien. Het was echt genieten, al was het soms een beetje frisjes met de wind.

Met de hele busreis zijn we veel kerken en belangrijke gebouwen tegen gekomen. Heb er nu geen foto's van, maar papa en mama wel. Als jullie ze willen zien, moeten jullie naar hun toe als ze weer thuis zijn. Ook zijn we bij de Blue Window geweest en hebben we hele leuke en mooie foto;s gemaakt! Echt een goede dag uitgekozen om dit te gaan doen. Daar bij een kraampje een leuk armbandje gekocht. Toen de busreis voortgezet. Uiteindelijk kwamen we weer uit bij de boot en de haven. We konden beginnen aan onze terugreis.

Rond kwart voor 5 waren we weer in het plaatsje Sliema en daar wilden we ook nog iets gaan doen, althans mama en ik. We wilden met onze voeten in een bak met visjes die dan je dode huidcellen weg eten. Dat gingen we dus ook doen. Het was zo'n apart gevoel. Net alsof iemand onder je voeten kietelt. Het resultaat was wel fijn, want de voetjes waren een stuk zachter! Echt genieten dus. En dan waren we ook nog een bezienswaardigheid, want veel mensen bleven even staan om te kijken en foto'te maken. Natuurlijk hebben wij ook foto's gemaakt!

Daarna naar het hotel van papa en mama geweest. Oma en opa en oma even gebeld en bij gekletst. ook nog even heerlijk gedoucht en een beetje geluierd en toen heerlijk uit eten geweest! Wat gaan deze dagen toch snel! Nog maar een paar dagen en dan gaan ze alweer naar huis :( Nog even niet aan denken en volop genieten!

Nu zo lekker gaan slapen en morgen naar de kerk en een rustig dagje!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan

• 24 November 2012 - 23:06

Gerda:

Hoi Susan,

Fijn om te lezen en te zien dat jullie het zo gezellig hebben samen. Geniet nog even lekker van deze dagen samen en denk nog niet teveel aan dinsdag. Voor je het weet is het 22 december!!!
    Hier is alles goed, vandaag is Annewil bij ons geweest, even naar dorp geweest en lekker even bij het ijscafe koffie gedronken. Ben net nog even weer bij oma geweest, en ze voelt zich goed.
    Doe papa en mama de groeten en een dikke kus voor jullie.....het regent en waait hier aardig, dus laat ze maar lekker van het zonnetje genieten.

Kus van Gerda