Dag 69......super! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 69......super! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 69......super!

Blijf op de hoogte en volg Susan

22 November 2012 | Malta, Sliema

Jaa gister avond was ik te moe om nog mijn blog te gaan schrijven, maar dat ga ik vandaag even inhalen! We begonnen de dag weer heel erg vroeg. Het wekkertje ging om 6 uur. We mochten weer stage lopen!!! Rond 7 uur zaten we weer in het busje richting stage. Weer lekker druk bezig geweest met de kinderen. De sneeuwpoppen even afgemaakt en een reuze sneeuwpop gemaakt met de kinderen. Ze vonden het echt geweldig!!

Na stage weer richting huis gegaan. Het was echt heerlijk weer! En ik wilde snel weer naar papa en mama toe en we hadden zin om te zwemmen, dus...We gingen naar het hotel van papa en mama om daar lekker te zwemmen en in de jacuzzi te zitten! Wat een goed leven hebben we toch! Heerlijk gebubbeld in de jacuzzi. Daarna allemaal gedoucht bij papa en mama. Scheelt weer met de handdoeken enzo. Daarna klaarmaken om heerlijk uit eten te gaan met z'n allen. We zijn naar de Tex Mex gegaan. Waarschijnlijk zegt het jullie niks, maar Herjan en Simone weten waar ik het over heb. Cocktails en heerlijk eten! Tot 7 uur is het namelijk 1+1 gratis met de cocktails! Nou dat hebben we gegaan! Bekijk de foto's maar, het was echt genieten. Ook een hele leuke foto van papa en mama gemaakt! Wat super fijn dat ze erg toch zijn! Kan me niet lang genoeg duren. Maar goed het was echt een super avond. Heel veel plezier gehad! Niet alleen ik, maar iedereen. Was super gezellig. Daarna naar bed gegaan, want we hadden nog 1 dagje stage voor de boeg! Daarna een heerlijk weekend met papa en mama!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 38594

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: