Dag 87 Stage, boodschappen en uit eten - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 87 Stage, boodschappen en uit eten - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 87 Stage, boodschappen en uit eten

Blijf op de hoogte en volg Susan

10 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag weer een dagje stage. Een behoorlijke beroerde nacht gehad met veel hoesten, misselijk en hoofdpijn, maar vanochtend ging het toch weer beter. Dus rond 7 uur zaten wij weer in het busje richting stage. Weer een behoorlijke lange busreis, maar dat nog maar een paar keer.

Vandaag was er een jongetje uit de klas jarig, dus we hadden feest. Een grote chocolade taart voor de kinderen, nou dat lusten ze wel. Hij vond het in ieder geval geweldig die extra aandacht die hij dan kreeg. Vandaag ook weer veel gespeeld en gedold met de kinderen. Letters en cijfers geoefend en voor de rest niet zo veel gedaan. Ojaa de kinderen sprongen van een speel huisje af, dat mocht van mijn begeleidster, maar jullie voelen het vast al aan komen, dat ging helemaal mis. Allemaal bulten en schrammen hadden de kinderen. Ik had ze nog gewaarschuwd, mar het maakte niet zo heel veel uit volgens mijn begeleidster. Nou ja we zijn de dag weer helemaal door gekomen. Na stage zijn we op de bus gestapt om voor de laatste keer boodschappen bij de Lidl te doen. Nu hebben we alles in huis voor de komende anderhalve week. En dat ook nog eens binnen ons budget. Wij vinden dat we het netjes hebben gedaan de afgelopen weken. ben er wel een beetje trots op :)

Na dat we de boodschappen hadden opgeruimd even lekker gezeten en daarna gaan douchen. Had het zo koud, dus dan kun je het beste hier een warme douche nemen. Nou dat heb ik gedaan :) Daarna even de keuken een beetje gedweild, want die vond ik toch zo vies! Uiteindelijk hebben we ons klaargemaakt om even te gaan eten bij ons ''stam terras ''. We komen er altijd een paar keer in de week om huiswerk te maken, dus ze herkennen ons iedere keer weer. Dat is wel leuk, want ze vragen elke keer weer hoe het met ons gaat enzo. Daar hebben we heerlijk gegeten en gezellig gepraat. Nu voldaan op bed liggen en zo ga slapen, want morgen hebben we gewoon weer stage. Nog even een paar jurkjes bestellen op internet en dan ben ik er klaar mee voor vandaag!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan