Dag 88 Stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 88 Stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 88 Stage

Blijf op de hoogte en volg Susan

11 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag weer een dagje stage. Weer een behoorlijke slechte nacht gemaakt. Ik weet niet wat het is, maar ik slaap gewoon slecht. Nou ja ik was wel weer fitter en kon dus prima naar stage. Vandaag was het weer, weer minder. het had geregend en het was echt wel fris.

Eenmaal op stage aangekomen was het wel weer goed. 's Ochtends heb ik nooit zin om te gaan, maar als ik er eenmaal ben gaat het wel. De kinderen waren weer erg druk en er waren behoorlijk veel zieken. Vandaag druk bezig geweest om alle werkje, kleurplaten en stencils uit te zoeken en in de enveloppen van de kinderen te doen. Die krijgen ze volgende week mee naar huis, dus dat kan beter klaarliggen denk ik dan. Anders moet dat volgende week allemaal zo haastig worden geregeld. Daar hou ik niet van! Dus vandaag wel even lekker bezig geweest. Dan gaat de dag ook wel wat sneller. Morgen gaan we met alle kinderen van 2 a 3 jaar naar een speeltuin, dus hebben we even een iets ander dagje dan normaal. Hopelijk is het mooi weer en kunnen ze lekker spelen!

Uit stage naar huis gegaan, waar Willemien ook weer thuis was. Ze lag wel beroerd op bed, maar ze is er weer. Even gepraat over de afgelopen dagen en daarna druk aan de slag gegaan voor school. Nog 1 opdracht en dan is mijn diploma weer een stukje dichterbij. Ook nog even een paar mailtjes van school afwachten. Hoop dat ze snel reageren, want dan kan ik weer lekker verder. Net nog even met papa gepraat. Fijn dat het zo allemaal kan en dat ik over 11 dagen bij hun ben. Heerlijk!!

Nu nog even achter de laptop iets bekijken en dan lekker gaan slapen. Morgen nog één dagje stage en dan donderdag lekker vrij! Heerlijk om naar uit te kijken!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan

  • 11 December 2012 - 22:38

    Jolanda:

    Hai Susan,
    Fijn he dat nu je echt kan aftellen!! Djamila wilde om 9 uur, net als ze naar bed moet weer met je skypen! Gezegd dat ze dat morgen maar moet doen als ze uit het logeerhuis is. Weet niet of dit lukt, ik moet namelijk morgenavond werken en Janycka heeft weer een tentame. Het klinkt ook echt dat je hoognodig naar huis moet:-) je bent daar toch ook vooor wat beter weer. Hier is het ook koud, maar op zich wel lekker met een zonnetje. Wel jammer dat ik nog maar 10 dagen je verhalen kan lezen! Ik vindt het nog steeds erg leuk en lees ze alle dagen
    Groetjes en nog een paar daagjes werken
    Dikke kus uit nunspeet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 38585

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: