Dag 86 de zondag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 86 de zondag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 86 de zondag

Blijf op de hoogte en volg Susan

09 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag een heerlijke rustige dag voor de boeg! We wilden eigenlijk de doop dienst van Hannah luisteren, maar dat kon helaas niet, daarom zijn we hier naar de kerk geweest. Één van de laatste keren dat we daar komen. Volgende week is het echt de laatste keer. Het was weer een fijne dienst. De dominee's vrouw kwam nog even naar ons toe. We horen er helemaal bij, want we krijgen nu zelfs een knuffel en 2 of 3 zoenen van haar. Best apart dat je eigenlijk nu pas een beetje begint te wennen aan alles hier, terwijl je al bijna weg gaat. Maar goed dat maakt niks uit. Rachel kreeg wel te horen van haar zus dat ze de dienst op DVD heeft, dus als ze thuis is kan ze hem altijd nog kijken!

Na kerk tijd zijn we snel naar het appartement gegaan. Het was buiten echt storm. Hele harde wind en af en toe regen! Dan kun je beter binnen zitten. Dat hebben we dus ook maar gedaan. Nog even geskyped met het thuisfront. Wat een fijn idee dat ik over 2 weken weer bij ze ben. Heerlijk! Daarna eigenlijk de hele middag een beetje achter de laptop gezeten. Nog wat meer informatie verzameld voor mijn scriptie die ik voor school moet maken. Nu kan ik weer verder. Vanavond zouden eigenlijk Willemien en haar broertje en zus komen eten, maar dat ging niet door. Ze gingen denk ik ergens eten. Prima wij eten wel met z'n tweeën. We zouden eigenlijk nasi eten, maar dat komt ondertussen onze neus ook wel uit. Rachel ging koken en heeft heerlijke aardappeltjes, kip en groente gemaakt! Echt genoten ( veel beter dan de nasi )!

Nu nog even lekker op de bank hangen en zo nog even de afwas doen. Dan weer lekker op tijd het bed in, want morgen hebben we gewoon weer stage en moeten we boodschappen doen!

Mis jullie en hou van jullie!

Liefss Susan