Dag 85 Winkelen..... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 85 Winkelen..... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 85 Winkelen.....

Blijf op de hoogte en volg Susan

08 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag begint het weekend pas echt en dat hebben we gemerkt. Omdat het gister avond iets later was geworden dan normaal schrokken we vanochtend pas rond half 11 wakker. Heerlijk!! Willemien moest daarna snel weg om haar broer en zus van het vliegveld te halen. Dus de hele dag en het hele weekend met Rachel samen doorbrengen. Lekker gedoucht en met mama gebeld!

Lekker rustig aangedaan en op ons eigen tempo richting de winkels gegaan. Eens kijken of ze nog leuke kleding hebben hier op Malta! Nou dat viel eigenlijk wel een beetje tegen. Alles met heel veel glitter enzo. Daar hou ik gewoon niet van. Doe maar gewoon normaal, dat is al gek genoeg! Dus de winkels maar een beetje door geslenterd en een paar pruts dingen gehaald. Ojaa wel hele leuke sokken gekocht! Maar daar blijft het dan ook wel een beetje bij. Na zo'n dagje slenteren en winkels bekijken zijn we terug gegaan naar ons appartement. Het regende dus we konden eigenlijk ook vrij weinig beginnen. Dus alvast onze outfit uitgezocht en aangepast die we aan gaan trekken als we naar huis gaan ( nog 2 weken ). Dan zijn we daar alvast op voorbereid. Ook mijn kast alvast opgeruimd. Even gekeken wat weg kan en wat mee terug moet naar Nederland. Nu een nette kast met allemaal stapeltjes. Dat nog even anderhalve week zo houden en dan kan het zo de koffer in :)

Vanavond ook de broer en zus van Willemien ontmoet. Heel even gezien, maar dat was ook wel lang genoeg hoor, want wij wilden uit eten gaan. Lekker bij Tex Mex gegeten en een cocktail gedronken. Nu weer terug in het appartement. En jaa we konden het toch niet laten. Samen het grootste gedeelte van het kraslot open gekrast ( en vanochtend nog tegen mama gezegd dat ik het per dag zou doen ). Net een stel kleine kinderen die niet kunnen wachten. Allebei wilde plannen gemaakt wat we met het geld konden doen, maar goed die plannen gaan sowieso niet door. Heb nu tot de kerst dagen opengemaakt. Snel dat kraslot in mijn koffer gedaan. Dan heb ik er thuis ook nog wat aan. Nu zo lekker gaan slapen en morgen de doop dienst van Rachels nichtje Hannah luisteren/bekijken. Ook nog even skypen met pa en ma en voor de rest weet ik het eigenlijk nog niet!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan