Dag 76 Stage en winkelen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 76 Stage en winkelen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 76 Stage en winkelen

Blijf op de hoogte en volg Susan

29 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag nog even een dagje stage ( morgen trouwens ook ) en dan heerlijk weekend!! Maargoed we gaan er vandaag weer even tegenaan. Weer om 7 uur in dat busje met kinderen die vreselijk druk zijn. Daar moeten we toch nog maar even een oplossing voor verzinnen, want zelfs de buschauffeur werd er gek van! We zullen morgen eens iets anders uitproberen.

Op stage aangekomen waren er een aantal kinderen uit de klas niet. Vast ziek ofzo. Daar gaan ze ook niet achteraan. Maakt ze denk ik niet zoveel uit. De kinderen zijn heel erg druk en sommige vertonen soms een beetje vervelend gedrag. Even aanpakken en ze waarschuwen dat als ze niet lief zijn, ook geen cadeautje krijgen van father Santa voor kerst. Dan gaat het altijd wel weer en doen ze goed hun best. Vandaag bezig geweest met de kerst bellen. 36 van die bellen getekend en uitgeknipt. En daarna mocht ik weer uitrusten, want dan ben je wel druk genoeg geweest. Prima, dan de kinderen maar een beetje vermaken. Deze dag duurde wel iets langer voor mijn gevoel, omdat ik niet zoveel kon doen in de klas. Maar goed de volgende keer is er vast weer meer te doen.

Uit stage zijn we door gegaan naar Sliema. Daar heb ik alvast een aantal souveniers gekocht voor het thuis front. Langzaam voorbereidingen treffen voor onze thuiskomst :P Ook nog even gewinkeld samen met Rachel. Een leuke winter muts gekocht en en leuk shirt. Kan voorlopig weer even vooruit. Toen we thuiskwamen even heerlijk gedoucht en de was gedaan. Daarna gegeten en net even met papa geskyped. Even een aantal dingen weer geregeld en weer op de hoogte van alle situaties!

Nu zo nog even de afwas doen, mailtjes versturen en misschien een aantal programma's terug kijken. Daarna lekker gaan slapen, want morgen er nog 1 keer vroeg uit en dan hebben we lekker weekend!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan

• 29 November 2012 - 21:16

Anneke Verhagen:

Hoi Suzan
    Ik was even nieuwsgierig naar foto's van jou en papa en mama.
    Het ziet er gezellig uit!cocktails,biertje,mooi weer en strand en dan die visjes!
    Grappig,heeft mijn zus daar ook gedaan....Je vader heeft een mooi kleurtje gekregen.
    Nog veel plezier en sterkte de laatste periode enne geniet van het mooie weer daar!
    groetjes Anneke