Dag 77 Regen!!!!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 77 Regen!!!!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 77 Regen!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Susan

30 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag het laatste dagje stage van deze week. Daarna heerlijk weekend! Dus voor het laatst deze week zo vroeg uit bed. We begonnen zo als gewoonlijk in ons busje vol meet kinderen. Alleen ging het vandaag iets anders dan normaal. We stonden vast met het busje, want er moest een auto weg gesleept worden en daar moesten we op wachten. Na lang wachten konden we eindelijk vooruit, maar onze buschauffeur was aardig over de rooie. Uiteindelijk reed hij met gierende banden weg en hadden we eerst bijna een aanrijding met een auto die van links kwam en daarna reed hij bijna tegen een geparkeerd auto op. Wat hebben we geleerd?..... Altijd rustig blijven als je aan het auto rijden bent! Maar we kwamen veilig aan op school.

En daar waren we weer. De kinderen waren weer erg druk en dat werd alleen maar erger toen het ging regenen. Dan kun je niet naar buiten enzo, dus we zijn haast de hele dag binnen geweest. Dat duurde voor de kinderen ook wel erg lang hoor, maar ook voor ons hoor. Maar goed om half 2 zaten we weer in het busje en gingen we even langs school. Daar zijn we 5 minuten geweest en toen hadden we echt weekend!

Vanmiddag even lekker op bed gelegen en eigenlijk niet zo veel gedaan. Lekker gedoucht, want ik had het koud! Daarna heerlijk gegeten en klaar gaan maken voor de avond. Vanavond even terrassen met andere Nederlanders. Wordt vast en zeker gezellig! Liggen we een keer niet om 8 uur in bed.

Zo dus heerlijk weg en morgen naar het Hypogeum. Echt het laatste bekijken hier op Malta. Dan hebben we echt haast alles gezien en sowieso alles gezien wat we wilde zien en wat we wilde doen.

Mis jullie en hou van jullie!

Liefss Susan