Dag 75 Stage en druk aan de slag voor school! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 75 Stage en druk aan de slag voor school! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 75 Stage en druk aan de slag voor school!

Blijf op de hoogte en volg Susan

28 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag weer een dagje stage! We gaan er weer voor. Een redelijk goede nacht gemaakt, dus het ging iets makkelijker vanmorgen om 6 uur. Helemaal klaargemaakt en om weg gegaan naar stage. Dit keer alleen, want Rachel bleef thuis. Ze moest hoog nodig bij slapen ( i.v.m. haar long probleem ). Daarom vandaag een dagje alleen richting stage.

In het busje begon het alweer lekker. Ruzie tussen twee kinderen. Dan is het lastig om tussen beide te komen, vooral als ze Maltees schreeuwen tegen elkaar. Uiteindelijk toch een oplossing gevonden. Heel hard in het Nederlands roepen: Jongens nu is het genoeg. Ik ben er helemaal klaar mee!! Ze keken van schrik op, want ze wisten niet wat ze hoorde. Toen rustig in het Engels verder gegaan en uiteindelijk hebben ze het een beetje bijgelegd.

Daarna begon stage. De kinderen waren heel druk en vol energie. Nog vermoeider dan anders, maar er toch een leuke dag voor de kinderen van gemaakt. Ander half uur kleien met de kinderen. Heel veel sneeuwpoppen, varkentjes, bloemen, visjes en beren gemaakt. Ze vonden het allemaal geweldig. Ook viel er vandaag eentje in slaap toen hij op schoot zat/lag. Wel schattig! Na een drukke dag weer richting huis gegaan. Lekker met de beentje omhoog!

Laptop opgestart en even geskyped met Willeke. Even bij gepraat. Was heel leuk en gezellig om haar weer te zien en te spreken. Daarna eens druk aan de gang gegaan voor school. Even een duidelijk overzicht gemaakt van wat nog gedaan moet worden voor bepaalde vakken. Zo kom je er ook achter dat je meer opdrachten af had dan je dacht. Toch een goed gevoel! Net lekker gegeten, afwas gedaan en lekker gedoucht. Nu nog even bezig voor school en zo programma's terug kijken. Daarna lekker slapen, want morgen hebben we gewoon weer stage!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan