Dag 74 Stage, boodschappen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 74 Stage, boodschappen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 74 Stage, boodschappen

Blijf op de hoogte en volg Susan

27 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag weer lekker op tijd uit bed. Nouja lekker is iets anders maar goed. Als je er eenmaal uit bent gaat het wel, tenminste bij mij! Weer helemaal klaargemaakt voor stage. We mochten weer!!!!.........................

Eenmaal aangekomen op stage waren de kinderen blij mij weer te zien en ik vond het ook weer leuk om de kinderen te zien. Weer het ritme opgepakt van de dag. Wordt stage toch een klein beetje zat, omdat de kinderen telkens hetzelfde doen en je ze niet zo heel veel kan leren. Altijd maar spelen, rennen, klieren en ga zo maar door. En dan praten ze ook nog een volop Maltees. Kan het nog steeds niet volgens :) Maar we houden het die paar weken nog wel vol! Er was ook nog wel iets leuks vandaag hoor. Ik mocht de klas alleen terwijl mijn begeleidster in de klas bezig ging. Dus een hele verantwoordelijkheid dat kleine grut! En dat heb ik gemerkt ook. Ze zijn lomp en duwen elkaar omver. 1 jongetje was constant vervelend en duwde een meisje op de grond, ze had haar tanden door de lip en was natuurlijk helemaal overstuur! Toen gaf hij een ander kind een klap. Ik heb hem opgepakt en naar mijn begeleidster gebracht. Duidelijk verteld wat hij had gedaan en dat ik hem niet meer in de klas hoefde bij deze les. Ze begreep me goed en zei dat ik goed gereageerd had :) Weer terug gegaan naar mijn klas die braaf zaten de wachten. Als eenmaal de drukte maker er uit is gaat het allemaal prima.

Na een best wel drukke dag boodschappen gedaan bij de Lidl! En dat in een record tempo! We waren zo klaar en ook nog binnen ons budget! Toen thuis druk bezig geweest voor school. Loop lekker bij dus dat voelt goed!

Heerlijk geskyped met Anne-Wil en heel veel dingen besproken! Mooie plannen hebben we gemaakt al zeg ik het zelf!

Nu zo lekker douchen en dan gaan slapen!

Miss jullie en hou van jullie!


Liefss Susan

Ps. Papa en mama zijn goed aangekomen in Nederland! Altijd fijn om dat even te horen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 38514

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: