Dag 73 Ons laatste dagje samen op Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 73 Ons laatste dagje samen op Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 73 Ons laatste dagje samen op Malta!

Blijf op de hoogte en volg Susan

26 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag is het dan echt zo ver. De week is voorbij gevlogen en vandaag zijn we alweer bij de laatste dag aangekomen! Zulke weken gaan voor je gevoel altijd sneller dan andere weken! Vandaag nog één dagje vrij, dus ik kan de hele dag met papa en mama optrekken! Het begon 's ochtends al! Nu niet om 6 uur eruit om te ontbijten, maar lekker blijven liggen, want ik ontbijt samen met papa en mama in het hotel! Een verrukkelijk ontbijt! Heerlijk gegeten en natuurlijk even mensen gekeken die daar ook ontbeten. Je ziet toch wel rare mensen hoor die een broodje en een ei in hun jaszak stoppen! Zo gelachen met papa en mama :)

Daarna ons klaargemaakt in de hotelkamer en toen richting de boot vertrokken. Een boot tour gemaakt van ander half uur! Volop in het zonnetje dus het was heerlijk en volop genieten! Ons kleurtje even bijgewerkt, maar dat zien jullie wel als papa en mama terug zijn in Nederland! Daarna heerlijk op een terrasje gezeten en nog heel veel winkels bekeken. Een heel leuk jurkje aangehad, maar twijfelde toch nog een beetje. Daarna weer een terrasje gepakt volop in het zonnetje! Wat een leven toch. Het leek net alsof ik vakantie had! Daarna lekker een ijsje gegeten en toen langzaam richting het hotel gegaan. Daar nog even een smiley cappuccino gedronken met een stuk taart. Toen hebben mama en ik heerlijk in de jacuzzi gelegen! Wat fijn toch! Toen heerlijk gedoucht en de koffers alvast ingepakt! Haast alles paste van ons :p

Toen gingen we heerlijk uit eten! De laatste keer hier op Malta met papa en mama. Heerlijk gegeten en een super gezellige en leuke avond gehad. En toen kwam het weer dat vreselijke afscheid!! Ik kan er niet aan wennen en haat het echt! Gelukkig duurt dit afscheid maar even want over 26 dagen ben ik alweer thuis, dus dat is wel te overzien!! Maar echt een top week gehad. Kijk er met veel plezier op terug!

Daarna lekker in bed gaan liggen en morgen weer het gewone ritme oppakken! Stage, boodschappen, huiswerk, koken, afwas, wassen, strijken en ga zo maar door...

Miss jullie en hou van jullie!

Liefss Susan

• 27 November 2012 - 21:37

Willeke:

hey Suus,
    Wat een leuke foto's. Zag vandaag pas die van "de visjes". Wat zal dat gekriebeld hebben. Nu aftellen tot aan 22 december. Voor je het weet zit je weer hier in Nederland. Dan is het afscheid nog te overzien. Hopelijk kunnen we dan eerste kerstdag met de hele familie bij elkaar zijn. Esmee weet je naam in ieder geval nog steeds als ze je op de foto ziet bij oma....

Kus ons