Dag 72 De zondag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 72 De zondag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 72 De zondag!

Blijf op de hoogte en volg Susan

25 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag is het zondag en dat betekent dat we naar de kerk gaan. Dit keer gaan papa en mama natuurlijk ook mee. Zo stonden we rond half tien te wachten op het busje. Om kwart voor tien nog steeds geen busje. Om vijf voor tien nog steeds geen busje. Dan gaan we maar lopend. Is niet zo heel ver ( kwartiertje lopen ) en het was heerlijk weer dus dat kon goed. Net toen wij op weg waren richting de kerk, kwam het busje langs scheuren. Fijn is dat! Volgende keer toch maar iets langer wachten. Maar goed lopen kan ook prima! uiteindelijk waren we nog op tijd in de kerk.

Deze kerkdienst hier is natuurlijk heel anders dan de kerkdienst in Nederland. Daar zijn papa en mama ook wel achter gekomen :) Ze vonden het wel een mooie dienst. Is weer eens wat anders dan de preken van dominee Blom. Na de kerk zijn we naar ons appartement gegaan en hebben we even iets gedronken en een heerlijk bonbon uit Nederland gehad ( met dank aan opa en oma Schurink! ) Daarna heerlijk buiten even langs het strand gewandeld en toen richting het hotel van papa en mama gegaan. Daar heerlijk in de zon gelegen, want het was echt super mooi weer vandaag. Even het kleurtje bijgewerkt! ook nog even in de jacuzzi gezeten en 20 baantjes getrokken in het zwembad. Daarna heerlijk even gedoucht en toen weer richting het appartement gegaan. Eenmaal aangekomen na een lange busreis ( want het was super druk ) hebben we even geskyped met Herjan, Simone en Anne-Wil. Wat fijn toch dat dat allemaal kan. Daarna samen met Rachel het eten gemaakt! Nasi met satésaus. Heerlijk gegeten met z'n allen. Samen met mam de afwas even gedaan terwijl papa op de laptop bezig was.

Alle spullen die mee terug moeten in orde gemaakt en aan papa en mama mee gegeven. Morgen alweer het laatste dagje samen hier op Malta! Wat gaat de tijd toch snel! Morgen eerst lekker ontbijten bij papa en mama in het hotel en daarna nog een gezellig dagje voor de boeg! En dan komt het afscheid al in zicht! Bahh dat haat ik echt, maar gelukkig zie ik ze drie en een halve week later alweer! Nu zo lekker slapen!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan