Dag 68 Eindelijkkkk! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 68 Eindelijkkkk! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 68 Eindelijkkkk!

Blijf op de hoogte en volg Susan

21 November 2012 | Malta, Sliema

Gister avond kreeg ik om half 11 het berichtje dat mijn ouders op Malta geland waren. Eindelijk was het zover dat ik ze weer zag. Zat om half 10 in de bus richting het hotel. Toen ik bij de bushalte uitstapte stonden papa en mama al op me te wachten. Eindelijk weer even een knuffel geven en even hun armen om me heen! Zo'n fijn gevoel was dat! Snel een terrasje opgezocht, want het begon heel hard te regenen. Onder het genot van een kopje koffie heel veel gepraat! Helemaal op de hoogte en veel vertelt over Malta en mijn ervaringen.

Daarna even door Sliema geslenterd en verschillende winkeltjes bekeken. Daarna alle spullen opgehaald die mee gekomen waren uit Nederland. Heel erg bedankt voor alle cadeautjes en lekkernijen! Daar gaan we zeker van genieten! Daarna heerlijk geluncht en toen op het goede idee gekomen om eens lekker in de jacuzzi gelegen samen met mama! Door het warme water werden we echt heel moe! Daarna lekker gedoucht en even rustig aan gedaan. Toen klaargemaakt om nog even Sliema in te gaan. We waren alle drie best wel moe, omdat we de hele dag een beetje geslenterd hadden. Daarom zijn we lekker gaan eten en hebben papa en mama me toen naar mijn appartement gebracht!

Nu nog even op de bank zitten en dan lekker naar bed! Morgen weer een dagje stage en dan met de meiden naar papa en mama om even te zwemmen ( en in de jacuzzi te zitten natuurlijk ) en daarna met z'n allen uit eten! Dit wordt een geweldige week! Om nooit meer te vergeten!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan

• 21 November 2012 - 21:36

Oma:

Ik hoor het al,dat gaat helemaal goed komen met jullie,genieten maar!.groetjes van de akkerweg

• 22 November 2012 - 09:47

Anita:

Geniet er van meid! Nog even en dan is de hele stage alweer ten einde. Ze vieren zeker geen sinterklaas op Malta. Want die kerel is nu hier! Oh nee, de echte sint is nu bij jou op bezoek. Bofferd!

• 22 November 2012 - 19:07

Beate:

heey Susan,
    hoe gaat het? wat leuk dat je ouders er zijn!
    en leuk dat je me hebt gehoort in de kerk!
    wat had je een mooie brief aan oma geschreven,
    ze moest er van huilen!!!!! ik hoop dat je nog een leuke tijd hebt in Malta
    dikke kus van Beate en van de rest