Dag 67 Vandaag vliegen ze weg.........! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 67 Vandaag vliegen ze weg.........! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 67 Vandaag vliegen ze weg.........!

Blijf op de hoogte en volg Susan

20 November 2012 | Malta, Sliema

Nog even een dagje er vroeg uit! Het wekkertje ging om 6 uur en wat is je bedje dan nog lekker warm! Maar vandaag is het alweer 20 november en dat betekend dat papa en mama vandaag richting Malta komen!! Jaaaaa heel veel zin in. Alleen landen ze heel laat, dus zie ik ze morgen ochtend rond 10 uur. Maakt niet uit heb er in ieder geval super veel zin in, maar eerst nog even een dagje stage lopen.

Vandaag gingen we sneeuwpoppen maken van karton en watjes. Ik had het karton al vol gesmeerd met lijm, zodat de kinderen alleen de watjes erop hoefde te plakken. 1 kind dacht: ik dip even het watje in de lijm en dan plak ik het op Miss Susan. Dat is een leuk grapje. Ik kon er wel om lachen hoor en de kinderen vonden het geweldig! Daarna verder gegaan met de werkjes. Zelfs nu konden de kinderen er een smeerboel van maken, maarja daar zijn ze dan ook eigenlijk nog net iets te klein voor. Ik mocht dit werkje doen, omdat ik volgens mijn begeleidster natuurlijk moest weten hoe een sneeuwpop eruit zag, want die hebben ze vast wel in Nederland. Dus mijn taak was sneeuwpoppen maken, zodat zij de kinderen die extra hulp nodig hadden apart kon nemen. Prima, leuk om te doen zelfs. Na de tijd zei ze tegen mij: I'm so happy that you are in my class! Thanks for all the help! Aaaahh wat leuk om een keer te horen. En na stage gingen we weer in het busje naar huis! Geniet ervan morgen zei ze nog tegen mij! Jaa dat ga ik zeker doen!

Dus thuis aangekomen lekker op de bank gehangen, de was gedaan en gedoucht, want ik had het een beetje koud. Het wordt hier ook iets frisser met wat regen enzo. Dus moet weer helemaal wennen aan dit weer :p Zal wat worden als ik weer in Nederland aankom!!! Als het goed is wordt deze week onze tickets omgeboekt, maar ze zijn al gereserveerd. Dus het staat eigenlijk al vast dat wij op 22 december om 7.55 uur in het vliegtuig richting Nederland zitten!! Wat een fijn vooruitzicht.

net voor het eten nog even een sms van papa en mama gehad ( 17.25 uur ) Ze gingen bijna het vliegtuig in!!! Nu zitten ze ergens in de lucht of zijn misschien al wel geland in Brussel voor de tussenstop. In ieder geval zijn ze onderweg! Wat een fijn gevoel toch. Morgen eindelijk weer mijn ouders zien!! Fijn in hun armen kunnen kruipen en je weer even heel klein kunnen voelen voor de buitenwereld. Kan er nu al naar uitkijken!

Zo nog even laptoppen en wat programma's terug kijken ( misschien nog iets voor school doen ) en misschien wel heel vroeg gaan slapen, want dan is het eerder morgen!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss

  • 20 November 2012 - 22:14

    Jolanda:

    Hai Susan!
    Heel veel plezier aankomende week!!!! Geniet ervan!
    Ook de groetjes aan je ouders:-)
    Dikke knuffel uit nunspeet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 38597

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: