Dag 66 Stage en boodschappen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 66 Stage en boodschappen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 66 Stage en boodschappen

Blijf op de hoogte en volg Susan

19 November 2012 | Malta, Sliema

Weer dat wekkertje zo vroeg. Gelukkig maar 2 dagen en dan een dagje rust, want dan ben ik vrij, omdat papa en mama er zijn. Heerlijk vooruitzicht! Maar nu eerst even stage gaan lopen...

Vannacht heeft het heel erg geregend dus vandaag maar eens de laarsjes aan. En weg gaan weer op weg naar stage. Weer een heerlijk dagje achter de rug. Ik ben aardig aan de kinderen gewend en de kinderen aan mij. De band begint al een beetje te groeien. Wel jammer dat je dan zo kort in deze klas stage loopt, maargoed. Vandaag veel knutsel werkjes in elkaar gezet en weer veel uitgeknipt. Mijn stage begeleidster keek verbaasd op toen alle werkjes al klaar waren. Dat had ze niet verwacht. Voortaan mocht ik rustiger aan doen. Okee dat weet ik nu wel, maar dat hoort niet bij mij. Af is af denk ik dan maar.

Na stage weer eens boodschappen gedaan bij de Lidl. We zitten lekker binnen ons budget. We worden hier nog goed in. Daarna naar huis gegaan en alles ingepakt in de kastjes, koelkast en diepvries. Daarna even op bed gelegen en toen mijn laptop eens gepakt om boer zoekt vrouw terug te kijken. Wat een leuk en grappig programma. Jammer dat het nu afgelopen is..

Even snel voor het eten gedoucht, daarna spinazie gegeten en de afwas gedaan. Ook de was nog gedaan. Zal blij zijn als ik thuis ben en de wasmachine het werk doet. Op de hand wassen wordt ik nu toch een beetje zat! Net even geskyped met papa en mama. De laatste dingen even besproken. Best een raar idee dat ze morgen avond/nacht al op dit eiland zijn! Maar ook een heel erg fijn idee. Nu zo nog even op de laptop een paar programma's kijken en dan slapen, want morgen nog even een dagje stage!!

Mis jullie en hou van jullie!!!

Liefss Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 38548

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: