Dag 65 De rustdag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 65 De rustdag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 65 De rustdag

Blijf op de hoogte en volg Susan

18 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag heerlijk lang in bed gelegen. Was eigenlijk van plan om naar de kerk te gaan, maar mijn bedje was zo lekker warm en ik schrok pas om kwart over negen wakker, dus dat werd hem niet meer. Na ons zondagse ontbijt de afwas even gedaan en daarna de laptop even opgestart. Eens even kijken of ik de themadienst terug kan luitseren. En jaa hoor, hij stond al online! Geluisterd naar de preek en naar de kinderen die zongen. Ik dacht: Hoor ik dat nu goed? Is dat Jan Willem die zingt? Nee dat heb ik vast mis, dat doet hij niet zo snel... Beate die de schriftlezing deed. Super goed gedaan meid! ben trots op je!

Na de preek gaan skypen met het thuis front. Eindelijk oma pap gesproken. Zo fijn om haar even te zien en te spreken! Ook oma en opa weer even -gesproken, pa en ma en Anne-Wil natuurlijk. En mijn vermoedens werden bevestigd hoor. Het was Jan Willem die zong in de dienst. Zo leuk!!!! Waren mijn vermoedens toch goed. Heerlijk gepraat! Was echt super blij om ze te zien en te spreken. En........ Over 2 dagen vliegen papa en mama deze kant op!!!!! ZO BLIJ!!!!

Na het skypen lekker geluierd. Ojaa jurkjes gekeken op de computer. Als ikhier geen leuk kerst jurkje kan vinden, dan staan er zat op internet! Daarna nog gezellig geskyped met Henrieke met haar super, mooie en leuke nieuwe bril. Weer helemaal op de hoogte (:

Daarna heerlijk een boek gelezen en lekker op de bank en op bed gelegen. Een hele rustige dag zeg maar... Lekker spaghetti gegeten, de afwas gedaan en daarna de film alles is liefde gekeken met Willemien!!

Nu lekker nog even bankhangen en dan lekker slapen. Morgen gaat de wekker weer vroeg!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 38612

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: