Dag 41 Onweer!!!!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 41 Onweer!!!!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 41 Onweer!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Susan

25 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Wowwww wordt je midden in de nacht wakker met enorme hoofdpijn. Snel even paracetamol genomen en weer proberen om te slapen. Schieten ineens de flitsen door de lucht!! En regenen dat het hier deed!! Niet normaal zeg... Maargoed toen wij om 7 uur de deur uit gingen was het droog, maar wel gigantisch nat! Leek wel of er een nieuwe rivier ontstaan was... Het water liep niet weg. De kinderen in het busje keken hun ogen uit. Rachel zei al; kun je nagaan hoe ze reageren als ze sneeuw zien.

Maargoed eenmaal op stage aangekomen waren er maar 12 kinderen in de klas. Normaal zijn er 23 ofzo, dus echt heel rustig. Er heerst één of ander virus, dus er zijn zoveel kinderen ziek, maar er bleven ook een aantal kinderen thuis vanwege de regen. Dat schijnt hier heel normaal te zijn. Ze kunnen niet begrijpen dat wij in Nederland door weer en wind op de fiets door de regen gaan. Gewoon een regenpak aan en gaan zeiden wij.. Nou echt niet dat snapten ze echt niet!!

Maar goed vandaag heel veel vogeltjes gemaakt voor één of ander project. Ook de pompoenen en vleermuizen voor halloween afgemaakt! Aankomende maandag mogen ze verkleed op school komen, want dan is het feest. Nou prima.. ik doe er in ieder geval niet aan mee. En de stagedag was weer voorbij.

Op naar ons huis, waar Willemien ondertussen ook al thuis was, omdat ze heel veel last van haar rug had! Heel erg vervelend. Even gepraat en een paar programma's terug gekeken. Daarna even brood gehaald, omdat dat alweer op was. Net de afwas gedaan en heel gezellig gepraat!! Lekker op de bank gehangen en zo douchen en dan slapen. Morgen het laatste dagje stage van deze week en daarna gelijk door naar school!! Lange dag morgen, maar daarna lekker weekend!!!

Mis julie en hou van jullie!!

Liefss Suus

• 25 Oktober 2012 - 20:56

Pa:

Hoi Suus,

Kaarten ontvangen op school, collega's vinden het heel leuk.
    Nog een paar weekjes en dan komen we die kant op, we hebben er zin in.

een hele dikke kussssssssssssssssssss

Gr. Pa

• 25 Oktober 2012 - 21:01

Bethany:

Lieve Suus!

Super leuk om al je verslagen te lezen!
    Er gebeurd hier zoveel dus als je terug bent veel om bij te praten!
    Dus Malta is toch wel wat anders dan je had verwacht?
    Zo'n band met kinderen die je niet kan verstaan is echt bijzonder.
    (Heb het zelf ook meegemaakt en dan in één week)
    Veel plezier nog in Malta.
    Heb je die reservering voor Tresita al geregeld ;p?
    *zie boekje

Liefsx Bethany

• 26 Oktober 2012 - 17:37

Esther:

bedankt voor je kaartje!!
    goed op te lezen dat alles goed gaat daar.

wat zijn de weersverwachtingen voor de komende periode daar dan?

hier wordt het kouder. Vant weekend vorst..brr...

goed weekend.

X Esther

• 26 Oktober 2012 - 19:56

Susan Schurink:

Hee pa,

Mooi dat ze het leuk vinden!! Om precies te zijn over 25 nachtjes, dan zijn jullie hier! Kijk er heel erg naar uit, want ik mis jullie echt super erg!! Heb er ontzettend veel zin in!!! Dikke kus terug!

Hee Beth,

We hebben idd heel veel te bepraten als ik terug ben. Is echt niet normaal wat ik jou ook allemaal moet vertellen en ben ook heel erg benieuwd naar jouw verhalen. De band met de kinderen is idd wel heel erg speciaal en ook heel anders. Plezier ga ik hier nog wel even maken, gaat helemaal goed komen. Ben de reservering van Tresita nog niet tegen gekomen, maar in het echt valt het allemaal een beetje tegen :P. Dikke kuss Suus

Hee Esther,

Mooi dat mijn kaartje is aangekomen. Hier is het nog heerlijk weer. 25 graden ofzo, maar vond wel iets frisser hoor, vooral de nachten. Maar is echt niet te vergelijken met Nederland. Het klimaat is heel anders, want als het regent verzuip je ook echt bijna :P Miss het koude kinderlandje dan wel hoor, maar over een paar maanden klaag ik waarschijnlijk weer over het weer van Nederland :P. Jullie ook een goed weekend!! Dikke kus Suus