Dag 40 en daar gaan we weer... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 40 en daar gaan we weer... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 40 en daar gaan we weer...

Blijf op de hoogte en volg Susan

24 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Ook vandaag weer het wekkertje om 6 uur gezet, want Rachel doucht zich altijd 's morgens. Maar goed we gingen weer naar stage en waren er helemaal klaar voor. We werden optijd opgehaald en al snel zat het busje weer vol met onze geliefde kinderen...

Op stage aangekomen werden we weer eens niet in onze eigen klas verwacht. We mochten naar de klas van Miss Cyntia, want ze kwam iets later. We moesten maar een paar minuutjes op de kinderen letten, daarna zou zij komen. Niet duss We hebben de halve ochtend de klas gedraaid. Ze kwam rond half 11, kwart voor 11 aanzetten. Waarom ze te laat was... Geen idee. Maar goed de kinderen hebben die paar uur veel plezier gehad met muziekles en buitenspelen. Bij ons hebben ze iets meer vrijheid :).

Daarna weer lekker in mijn eigen klasje! Er heerst griep en zijn dus redelijk veel kinderen ziek. Ze hoesten de hele tijd en niezen alles onder. Vandaag was er ook weer een jongetje dat plotseling heel hard begon te huilen. Hij zei iets in het Maltees wat ik niet kon verstaan, maar ik begreep dat hij ergens last van had. Mijn begeleidster zei: Laat maar gaan die stopt zo vanzelf. Okee wat moet ik nu?? Eerst maar eens dat jongetje geobserveerd wat hij allemaal deed, maar hij bleef huilen en ging op de grond liggen en toen weer zitten. Hij wist zich geen raad. Ik kon het niet aanzien en heb hem op schoot genomen en getroost. Hij was heel erg aan het zweten, huilen en voelde ontzettend warm. Uiteindlijk werd hij iets rustiger en ging tegen mij aanliggen en je raad het al....Hij viel in slaap. Ook al zijn de kinderen ziek, ze worden toch op school gedumpt!

Na school weer terug in huis, waar net de schoonmaaksters bezig waren met onze kamer. Netjes gewacht en daarna voor school bezig geweest. Lekker gegeten vanavond en nu alles weer gedaan. Is toch wel veel hoor het huishouden, stage, school alles. De afwas en was zijn weer gedaan en ik ben gedoucht! Helemaal klaar om weer te gaan slapen dus! Kijken of we nog ajax kunnen kijken via internet en anders lekker slapen, want morgen is het weer vroeg dag!

Mis jullie!! Liefss Suus

  • 24 Oktober 2012 - 20:38

    Willeke:

    Hoi Suus,
    Je kaartje is goed aangekomen hoor! Erg leuk. Wat een verhalen zeg. Moet er toch niet aan denken dat ik Esmee zo ziek naar school zou sturen. Wel bijzonder dat dit zo verschilt. Tijd gaat wel snel zo, dag 40 al!

    Kus van ons

  • 25 Oktober 2012 - 08:43

    Anita:

    Wat hebben die kinderen een geluk dat jij er bent! Arme stumpers.
    Moet je veel proeves voor school maken daar?
    Succes en geniet er van!

    Groetjes Anita

  • 25 Oktober 2012 - 16:39

    Jolanda:

    Hai Susan,
    Nog bedankt voor je lieve kaartje!!!
    Hier gaat op op zich redelijk, janycka heeft vandaag weer een tentamen. Had er 2 deze week, dus erg druk geweest met leren.had er zelfs 2 vakantiedagen voor opgenomen. Maar gaat nu zo met de meiden in Utecht uit eten.
    Djamila is druk mat haar ipad, en met 'wat eten we' :-)
    Hoe is het met het hoesten? Anders moet je misschien bij een apotheek langs en vragen naar iets waar codeine in zit. Hopelijk is jou weerstand nu goed, en steken die arme drommels je niet aan. Wat een verschil in inzicht met hier he? Blijf touw je blogs lezen, vindt het erg leuk. Nog genoten van ajax? Ome hessel was blij dat ik moest werken:-) kan ik er niet doorheenkletsen.
    Groetjes en een dikke kus

  • 25 Oktober 2012 - 20:16

    Susan Schurink:

    Hee Wil, Het is echt zielig voor die kinderen. Wie brengt zijn kind nu zo vroeg en ziek al naar school, dat is heel niet goed! Zijn ect heel veel verschillen hier. Als je alleen de school al een keer zou bezoeken, zou je al schrikken :) Wat respecteer je dan het onderwijs in Nederland!! Dikke Kus

    Jaa Anita, de kinderen hebben het hier echt anders!! Heel erg raar en niet zo goed geregeld vergeleken met Nederland. Maar goed, ik hoef geen proeves te maken, kan ze alleen maar oefenen hier.Afronden mag van school alleen in Nederland! Groetjes Daar!!

    Hee tante Jolanda, Hopelijk zijn de tentamens goed gegaan ( Daar ga ik eigenlijk wel vanuit ). Ja Djamila met haar eten :) Ik had al met haar afgesproken dat wij ook een keer uit eten gaan, omdat ik dat ook met Janycka doe
    Het hoesten gaat als veel beter, heb drankjes en snoepjes, dus gaat de goede kant op nu. En Ajax hebben we niet kunnen kijken. De verbinding was zo slecht dus dat lukte niet!!! Houd van jullie en een dikke kus terug!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 38616

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: