Dag 13 Even helemaal niks - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 13 Even helemaal niks - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 13 Even helemaal niks

27 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag konden Rachel en ik langer blijven liggen. We werden namelijk niet verwacht op stage en ook niet op school! Heerlijk. Wel zijn we er met Willemien uit gegaan om te ontbijten. Willem had namelijk wel stage en moest optijd weg. Wij zijn daarna lekker weer het bed ingekropen, maar om half 10 er weer uit gegaan, omdat we nog even een paar boodschappen bij de Lidl wilden doen...

Komen we na een half uur reizen aan in de Hoofdstad om de volgende bus te nemen. Hebben we bijna een uur op een bus gewacht die helemaal niet op kwam dagen, dus wij hadden geen zin meer. Dan maar even de hoofdstad in en een beetje rondsnuffelen...

Een paar souvenierswinkels bekeken en een waaier gekocht, omdat het hier nog steeds super warm is. Hele leuke cadeautje voor het thuisfront gezien :) maar dat koop ik ooit nog wel :).

Daarna gezellig even wat gegeten bij de Subway, die net onder het hotel zit waar Herjan en Simone over een paar weken zitten en waar papa en mama in november zitten. Daarna toch maar even een paar boodschappen gepakt bij het winkeltje om de hoek. Lekker klaargemaakt voor het strand en 's middags lekker in de zon gelegen. En gezwommen natuurlijk!

Net een paar pannekoeken gebakken en nu lekker gedoucht en bankhangen maar! Even een paar Nederlandse programma's terug kijken. Morgen middag van 3 tot half 7 naar school. Even kijken of we dat voortaan kunnen verplaatsen naar de ochtend. Morgen avond studenten avond in de kerk. Ben benieuwd!!

Ps. Mijn been gaat nog niet zoals het moet gaan. Hopen dat ik snel advies van de fisio krijg, zodat het misschien beter gaat!

Liefss Suus

• 27 September 2012 - 19:49

Anneke Verhagen:

wouw ,Susan als ik jou mooie foto's zie en het relaxte tempo daar dan wil ik ook wel!
    veel beterschap met je been hoor!
    groeten van anneke(
    collega pap)

• 27 September 2012 - 21:12

Pa:

Hoi suus,

Lekker relaxt zo als ik dat allemaal lees, iets anders dan hier.
    maar ik heb even een vraagje ik moet de poel weer invullen en het zo mooi zijn als we weer nummer