Dag 14 Uitslapen, School en Studentenavond - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 14 Uitslapen, School en Studentenavond - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 14 Uitslapen, School en Studentenavond

Blijf op de hoogte en volg Susan

28 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag moeten we een half dagje naar school. Kregen we een mail dat we pas om 3 uur moesten beginnen tot half 7! Dat kwam ons niet goed uit, maar goed het moest maar. 'S ochtends lekker rustig aangedaan, want je kunt voor de rest niet zo veel ondernemen. Daarna lekker gedoucht en klaar gemaakt voor school. Optijd naar school gegaan, want we wisten niet in welke klas we moesten zijn en Willemien had nog een gesprek met Simon over stage.

Nadat we wisten waar we les hadden en klaar zaten in de klas, kwamen onze klasgenootjes binnen. Dit werd echt een ramp!! Een klas vol met Nederlanders. Zie dan maar eens normaal engels te praten tegen elkaar. Als er mensen uit verschillende landen bij je in de klas zitten moet je wel, maar nu....

We hadden echt een vreselijk kind in de klas dat zich kinderachtig gedroeg! Hopelijk kunnen we volgende week naar een andere klas, want dit is echt vreselijk en je leert er niet zo veel van. Gelukkig mochten wij om 6 uur weg, omdat we naar de studenten avond van de kerk gingen.

We werden een half uur te laat opgehaald met het busje, maar goed we waren er. Wat ik niet wist, was dat deze avond niet alleen voor studenten was. Singels waren ook van herte welkom! Wat een ramp. We hadden een bijbelstudie over het huwelijk en over scheiden wat ons totaal niet aansprak. En er waren allemaal mannen die constant zaten te kijken en wilden praten. Dit was niet wat we verwacht hadden. Volgende keer waarschijnlijk niet meer!

Nadat we thuis waren gebracht, hebben we even lekker op de bank gezeten en alles besproken. Daarna lekker naar bed gegaan, want morgen willen we de Blue Grotto gaan bezoeken.

Liefss Suus