Dag 6 Het dokters bezoekje - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 6 Het dokters bezoekje - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 6 Het dokters bezoekje

Blijf op de hoogte en volg Susan

20 September 2012 | Malta, Sliema

Jaaa dat is een aparte titel! Maar het is toch echt waar!vandaag stond ik op met erg veel pijn in mijn linker been. Ik had gister namelijk kramp in mijn been gekregen, maar ik dacht eerst dat gaat wel over... maar het ging niet over. Het werd alleen maar iets erger. Ik kon haast niet op mijn been staan.....

Ik kon dus ook niet naar school, omdat ik dan heel veel moest lopen. Daarom maar met mama geskyped en gevraagd wat ik het beste kon doen. Toch maar even naar de dokter! Eerst even gebeld door de conciërge en al snel kon ik terecht bij de dokter. Ik werd opgehaald en naar de dokter gebracht! Het leek net een winkeltje! Alles stond vor met make-up en medicijnen en in een hokje achter zat de dokter. Hij was heel vriendelijke en onderzocht mijn been....

Hij vertelde mij dat mijn spieren helemaal verkramt waren en vast zaten en dat ik rustig aan moest doen. Ook schreef hij zalf voor en zware pijnstillers, zodat ik 's nachts goed kan slapen. Gaat nu helemaal goed komen. Vooral met mijn kamergenootjes die mij in de gaten houden!!!! Net 2 moeders. Susan pas op met wat je doet. niet teveel doen en ga zo maar door... Ze houden me goed in de gaten.

Maar vanmiddag lekker gezwommen! In het water is het veel fijner! Kan ik mijn been beter bewegen en iets masseren. Heerlijk met z'n drieeën genieten van het weer. We worden al mooi bruin, maar wat wil je met 30 graden! Alleen voelde we ons een broodje hamburger! ( dat zei Rachel.. ) Iedereen let zo op je en staart je aan... Vooral de Italianen. Die zijn heel niet goed en praten zo snelll.......

Vanavond heeft Willemien ( alias: Willem ) voor ons gekookt. Eigenlijk opgewarmd, want we gingen een broodje kebab eten en dat moest alleen maar in de oven. Maar Willemien heeft gekookt! Even dat iedereen dat weet :)

Vanavond rustig aan doen ( moet van Rachel en Willemien )zodat we morgen naar Valletta kunnen, want dan is het independence day!!! En dan moeten we redelijk veel lopen en terrasjes pakken :) en genieten van het heerlijke weer hier. Nu zo een filmpje kijken met Rachel terwijl we wachten op Willemien die aan het hardlopen is. En dan zitten we al bijna een week op Malta. Lijkt eigenlijk al veel langer, omdat we nu aardig goed gewend zijn en echt al onze dingen doen zoals school en liggen op een vast plekje aan het strand :)

Begin nu ook in het Engels te denken. Is heel vreemd, maar wel handig als je veel Engels praat!




  • 20 September 2012 - 21:05

    Annewil:

    Heee er staat niks over de koffie :p veel plezier morgn en de rest van de dagen op malta we skypen nog wel eens.
    Liefs Anne- Wil

  • 21 September 2012 - 11:42

    Henriette:

    Zo beleef je weer eens wat zeg! Hopen dat het snel over is en lekker kunt genieten :)

  • 21 September 2012 - 20:57

    Susan Schurink:

    Gaat helemaal goed komen Henriette! Bedankt!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 38527

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: