Dag 5 school en stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 5 school en stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 5 school en stage

Blijf op de hoogte en volg Susan

19 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag is het zover! Eerst even naar school en dan door naar stage!!!! Maar eerst moesten we wakker worden en daar had ik vandaag toch een beetje moeite mee. Maar goed uit eindelijk stonden ik toch naast ons bed. Of eigenlijk op het bed, want ik had blijkbaar 's nachts alles van en uit bed gegooid. Dus eerst maar eens netjes mijn bed opruimen. Daarna aankleden, ontbijten en klaar voor school!

Weer 20 minuutjes lopen en daarna 2 uurtjes engelse les. Toen even pauze. Er kwam een man naar ons toe lopen van de ESE en vroeg of wij Rachel, Willemien en Maria waren. Maria??? Ja ze gebruiken blijkbaar mijn doopnaam hier. Dus ze noemen mij Maria. Maar goed... Hij zou ons naar stage brengen... SPANNEND!!!

Onderweg naar stage.... Ik dacht dat ik aardig scheurde in de auto, tenminste dat zei mama wel eens, maar dan moet je het hier zien! Scheuren dat ze hier doen! Ze hebben hier volgens mij niet veel regels. Alleen dat je aan de linkerkant moet rijden, maar anders niet! Ze doen echt alles tegelijk hier. Bellen, rijden, praten enz...

Ik was blij toen we eindelijk uit konden stappen en naar stage konden lopen! Nu ging het echt gebeuren..... Ze zijn daar zo vriendelijk!!! We werden welkom geheten en alles werd uitgelegd. Krijg een klas van 15 a 20 kinderen van 3 jaar. Jaaa ze gaan hier al naar school als ze 3 zijn. Ik mag een groepje van 6 tot 10 kinderen gaan begeleiden. We beginnen 1 oktober met stage, dus volgende week zijn we nog lekker vrij!!

Toen begon de terugreis... Met de bus. In Nederland gaan de bussen om de zoveel tijd, maar hier is dat niet zo. De bussen komen gewoon als de tijd rijp is. Er is geen bepaalde tijd hoelaat de bus komt. Heel erg fijn dus. Gelukkig liep de begeleidster mee naar de bus en legde ze uit hoe alles zat. Rachel en ik zijn even bij Willemien op stage wezen kijken, maar die was nog druk in gesprek, dus toen zijn we weer gegaan. We hebben er uiteindelijk wel bijna 2 uur over gedaan om weer terug te komen bij het appartement. Maar dat heb je met de bussen hier!

Daarna lekker naar het strand geweest en dit keer goed verbrand!! En lekker gezwommen natuurlijk. Rachel die je kopje onder laat gaan, met als gevolg zout in je neus! Whahaha was heel leuk en gezellig!

Nu lekker bankhangen, gezellig kletsen en niet te laat naar bed, denk ik! Zo even een paar foto's toevoegen om jullie jaloers te maken ;) Morgen weer school en daarna lekker weekend, want vrijdag is independence day!!!

Wat nog leuk is... Rachel en Willemien konden niet blijven drijven in het water! Heb ik ze even geleerd. Misschien moet ik toch maar badjuffrouw worden :p

  • 19 September 2012 - 21:55

    Pa En Ma Schurink:

    wat een mooie foto's heel wat beter weer als bij ons, krijgen nu al zin om te komen, en wat een leuke verhalen schrijf je.
    dikke kus van ons.

  • 19 September 2012 - 22:06

    Marja Schurink:

    heey meisje, even een vraagje, dat rommelige bed is dat soms van jou ??? heeel herkenbaar ha ha

  • 20 September 2012 - 08:29

    Susan:

    Nee mam dat bed is van rachel! Mijn bed ziet er ongeveer net zo uit als dat andere bed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 38601

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: