Dag 7 Independence Day - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 7 Independence Day - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 7 Independence Day

Blijf op de hoogte en volg Susan

21 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag is de dag! Independence day. Wat zou dat nou voor een feestdag zijn. We gaan lekker naar de hoofdstad om het te vieren. Wij met de bus naar de hoofdstad Valletta, nadat we lekker uitgeslapen hadden. Vol verwachting klopt ons hart....

Komen we aan in Valletta willen we graag de kerk bezoeken. Zitten alle kerken dicht en kunnen we er niet in. Dus toch maar even een museum bezoeken. Het was één of ander paleis met wapens en harnassen ofzo. Je mocht er alleen foto's maken zonder flits, alleen was er 1 kamer waar je geen foto's mocht maken. En wat doet Susan.... Die maakt even een foto. Gelijk komt de bewaker die zei: DELETE THAT PICTURE NOW!!! Schrok me helemaal kapot en moest laten zien dat ik de foto gewist had. Wat een leuek kerel ( niet! ) Hij hield ons de hele tijd in de gaten.

Daarna nog door Valletta heen gelopen en veel foto's gemaakt. De winkeltjes gingen vroeg dicht. Dus wij ginge optijd richting huis. Zijn even in Sliema gestopt en hebben daar de rondvaartboot genomen. We kregen korting en hadden de boot voor onszelf, tenminste het boven dek. Heel veel foto's gemaakt en genoten van het weer... ooo Rachel maakte trouwens een geniale opmerking. We liepen langs een beeld van van Gogh.. Zeg Rachel hij heet toch Rembrandt van Gogh?? Geniaal! Nee Het is Rembrandt van Rijn en Vincent van Gogh. Heerlijk blond!

Daarna de bus richting huis genomen en pizza besteld, omdat we geen zin meer hadden om te koken. Kregen er gratis een fles rosé bij, maar dat mag ik toch niet drinken met de pijnstillers. Trouwens met mijn been gaat het iets beter. Kan al iets langer lopen zonder al te veel pijn...

Morgen lekker rustig dagje en richting de Blue lagoon!!! Heel veel zin in. Lekker zwemmen en zonnen....

Wat ik gisteren helemaal vergeten ben te vertellen is dat ik geskyped heb met papa, mama en Anne-Wil. Heb heel hard gelachen om Anne-Wil die gekke bekken trok en heerlijke koffie met warme melk aan het drinken was ( JALOERSSS :P ) Mis iedereen!!!

  • 21 September 2012 - 21:51

    Marja Schurink:

    hoi meisje,

    ben blij te horen dat het beter gaat met je been, hou het goed in de gaten, jullie beleven genoeg zo te lezen. fijne dag morgen liefs mama

  • 22 September 2012 - 12:22

    Tresita:

    Suusjeee!

    Als ik dit zo lees, word ik echt wel een beetje jaloers!
    Lekker warm en heel gezellig! Echt genieten! :)
    En ik heb het de hele dag koud.. Je hoeft geen medelijden te hebben hoor! Haha
    Doe de anderen maar de groetjes! En veel plezier nog! (Wat zeker wel gaat lukken)
    Ik ben trouwens benieuwd naar de verhalen over je stage!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 38591

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: