Dag 93 De laatste zondag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 93 De laatste zondag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 93 De laatste zondag!

Blijf op de hoogte en volg Susan

16 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag de laatste zondag op Malta. Dat betekent ook de laatste keer kerk hier op Malta. Ons eerst maar eens even klaar maken en een lekker zondags ontbijt eten. Daarna naar de kerk. Ook Willemien ging deze keer mee. Aangekomen in de kerk hebben we de dominee en zijn vrouw bedankt voor de afgelopen tijd en hebben we ze pepermunt en stroopwafels gegeven. Ze vonden het heel leuk dat we er waren en ook heel jammer dat we weer weg ging. We kregen Gods zegen mee. Ik zeg een mooi einde van Malta kerk! Uit de kerk heb ik even heerlijk geskyped met oma, Anne, mama, papa, Herjan, tante Jolanda en Djamila. Heerlijk dat ik volgende week daar ook gewoon weer ben. Even gezellig gekletst en daarna maar een beetje achter de laptop gezeten.

De hele middag een beetje geluierd op de bank en eigenlijk niet zo heel veel meer gedaan. Dat komt morgen wel weer als de werkweek begint. Net lekker gedoucht en nu nog even gezellig op de bank bij elkaar zitten. Straks weer op tijd het bedje in, want morgen gaat de wekker weer vroeg. Dat nog maar twee dagen, want we hoeven nog maar twee dagen stage te lopen en dan krijgen we al vakantie! Heerlijk woensdag maar beginnen met mijn koffer langzaam in te pakken en dan gaat het allemaal denk ik heel snel. Voor jullie het weten ben ik weer bij jullie in het koude kikkerlandje!

Mis jullie en hou van jullie!

Liefss Susan