Dag 92 Niet helemaal fit! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 92 Niet helemaal fit! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 92 Niet helemaal fit!

Blijf op de hoogte en volg Susan

15 December 2012 | Malta, Sliema

Gisteravond toen ik op bed ging liggen begon het eigenlijk al een beetje. Hoofdpijn en misselijk. Ahh dat gaat wel over dacht ik na een nachtje slapen. Mooi niet dus. Ik werd vanochtend wakker met knallende hoofdpijn en nog steeds een beetje misselijk. Dus dat werd geen dagje winkelen voor mij, maar een dagje in bed blijven. Hopen dat het weer wat beter gaat. Nadat de meiden weg waren heb ik een paracetamol genomen en ben op bed gaan liggen en ja hoor.... ik viel in slaap. Schrok rond half twee wakker en het ging al een stuk beter. De hoofdpijn was redelijk weg en ook niet meer misselijk. Eerst maar eens een broodje gegeten en toen lekker gedoucht! Voelde me al een stuk beter, dus even op mijn laptop gezeten en Hello Goodbye terug gekeken. Over een week lopen wij daar op Schiphol. Toch wel een raar, maar heel leuk idee!

Later kwamen de meiden terug van het winkelen. Ze hadden een leuke dag gehad en voor vanavond stonden er pannenkoeken op het menu. Willemien ging bakken, maar het lukte niet, want de stroom viel constant uit. Dus we moeten een alternatief verzinnen. Nu gaan we zo ergens pizza eten en even gezellig iets drinken. Toch nog een leuke dag die wel heel beroerd begon. Er is vanavond toch een feestje in ons appartement, omdat het andere Nederlandse meisje dinsdag vertrek en dus een afscheidsfeest houd. Dus vroeg slapen zit er vandaag ook niet in denk ik. Morgen voel ik me waarschijnlijk weer top fit, want het gaat nu al erg goed!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 38584

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: