Dag 92 Niet helemaal fit! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 92 Niet helemaal fit! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 92 Niet helemaal fit!

Blijf op de hoogte en volg Susan

15 December 2012 | Malta, Sliema

Gisteravond toen ik op bed ging liggen begon het eigenlijk al een beetje. Hoofdpijn en misselijk. Ahh dat gaat wel over dacht ik na een nachtje slapen. Mooi niet dus. Ik werd vanochtend wakker met knallende hoofdpijn en nog steeds een beetje misselijk. Dus dat werd geen dagje winkelen voor mij, maar een dagje in bed blijven. Hopen dat het weer wat beter gaat. Nadat de meiden weg waren heb ik een paracetamol genomen en ben op bed gaan liggen en ja hoor.... ik viel in slaap. Schrok rond half twee wakker en het ging al een stuk beter. De hoofdpijn was redelijk weg en ook niet meer misselijk. Eerst maar eens een broodje gegeten en toen lekker gedoucht! Voelde me al een stuk beter, dus even op mijn laptop gezeten en Hello Goodbye terug gekeken. Over een week lopen wij daar op Schiphol. Toch wel een raar, maar heel leuk idee!

Later kwamen de meiden terug van het winkelen. Ze hadden een leuke dag gehad en voor vanavond stonden er pannenkoeken op het menu. Willemien ging bakken, maar het lukte niet, want de stroom viel constant uit. Dus we moeten een alternatief verzinnen. Nu gaan we zo ergens pizza eten en even gezellig iets drinken. Toch nog een leuke dag die wel heel beroerd begon. Er is vanavond toch een feestje in ons appartement, omdat het andere Nederlandse meisje dinsdag vertrek en dus een afscheidsfeest houd. Dus vroeg slapen zit er vandaag ook niet in denk ik. Morgen voel ik me waarschijnlijk weer top fit, want het gaat nu al erg goed!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan