Dag 64 Het paleis en de beurss - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 64 Het paleis en de beurss - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 64 Het paleis en de beurss

Blijf op de hoogte en volg Susan

17 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag heerlijk wat langer blijven liggen. Vandaag gaan we opzoek naar het paleis/villa in Naxxar. De vorige keer konden we het niet vinden, maar nu willen we het echt zien. Rond 11 uur zaten we in de bus richting Naxxar. Daar aangekomen zijn we even gaan rondkijken en vroegen we uiteindelijk aan twee wat oudere dames waar het paleis was. Als we twee meter verder hadden gelopen, waren we er al geweest, dus we hebben het gevonden.

Het was echt super mooi!! Natuurlijk werkte het mooie weer daar ook een beetje aan mee, want er zat een prachtige grote tuin bij het paleis. Maar eerst hebben we het binnen allemaal rustig bekeken. Het was echt prachtig. Allemaal verschillende kamers helemaal versierd. Heel veel foto's gemaakt =)

Daarna heerlijk in de mooie tuin gelopen en lekker in het zonnetje gezeten. Er stonden allemaal bomen met vruchten eraan. En allemaal planten die volop in bloei stonden. Echt geweldig. Natuurlijk ook weer heel veel foto's gemaakt. Daarna weer richting huis gegaan.

Het was zo mooi weer dat we eigenlijk wilde gaan zwemmen, maar hoe dichter we bij ons appartement kwamen hoe donkerder de lucht werd. Toen maar even op een terrasje gezeten. even wat gedronken en daarna even een heerlijk ijsje gegeten in de zon. We zaten naar het bushokje te kijken en daar stond op dat er dit weekend een beurs was voor vrouwen. Dus jullie raden het al.... Wij op weg naar Me am Chic! Eerst natuurlijk weer te lang in de bus gezeten, maar uiteindelijk zijn we er gekomen. Even heerlijk rondgesnuffeld en ons daarna op laten maken. Woww wat zagen wij er anders uit zeg! Snel naar de wc gerend om weer wat make- up er van af te halen, want dat was echt niks. Daarna weer de bus opgezocht richting huis! Even een pizza gehaald, want we hadden geen zin meer om te koken. Daarna make-up van mijn gezicht gehaald ( mijn ogen prikken er gewoon van ) en nu lekker in bed liggen. Ben het zat en voel mijn benen weer goed, omdat we vandaag echt super veel hebben gelopen. Straks lekker slapen en morgen een rustig dagje! Morgen skypen met opa, oma en oma, super veel zin in!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Lieffss Suus

PS. Vandaag de liefste ouders van de hele wereld alweer 23 jaar getrouwd. Dit jaar helaas niet thuis vieren, maar wel in gedachten en gelukkig komen ze bijna!! Gefeliciteerd Pa en Ma! Hou van jullie!!!