Dag 49 Shoppen en naar de kapper - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 49 Shoppen en naar de kapper - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 49 Shoppen en naar de kapper

Blijf op de hoogte en volg Susan

02 November 2012 | Malta, Sliema

Jaaaa vandaag gaan we weer eens shoppen!! Ontzettend veel zin in. Oo moeten we natuurlijk even langs de kapper. Ben benieuwd! ROnd half 11 zaten we in de bus opweg naar the point. Het winkel centrum. We weten precies welke winkels we in moeten, dus dat scheelt weer. Super leuk kerst jurkje gezien, maar hij was alleen te kort :( Opzoek naar een andere. Hebben we nog wel even de tijd voor.

Daarna even aan het water een heerlijk broodje gegeten en ons voorbereid op de kapper. Toch wel spannend om naar de kapper te gaan. Je weet maar nooit.... We gaan er gewoon voor. En even later zaten we daar hoor. Bij de kapper. En je mag 1 keer raden wie als eerste in die stoel mocht gaan zitten... Inderdaad Susan Schurink. Maar goed. Ik uitleggen dat ik mijn haar graag bruin wilde verven. Krijg je 30 verschillende kleuren bruin te zien. okee ik kies er maar ééntje uit en we zullen wel zien. Kreeg er een hele uitleg bij. Ik knikte een beetje en liet het allemaal over me heen komen. Daar gingen we de kleur werd erin gedaan en ik moest natuurlijk een tijdje wachten. Ondertussen werd Rachels haar geknipt en gefönt. Ze zag er weer prachtig uit. Hee susan zegt ze. Je haar wordt paars! Ooo zeg ik kan heel mooi staan, maar begon hem ondertussen wel een beetje te knijpen. Maargoed de verf werd eruit gespoeld en ik werd voor de spiegel gezet. Mijn haar werd geknipt en gefönt en ik was toch wel blij met het resultaat. Staat beter dan het blonde zoals de meiden zeiden. Ben blij dat ik het gedaan heb! foto's volgen :)

Daarna nog even heerlijk gewinkeld en lekker op een terrasje gezeten! Wat een goed leven. Uiteindelijk waren we rond 7 uur thuis ofzo. Gelijk onder de douch gesprongen, want ik had het een beetje koud. Daarna wilde ik even gezellig gaan skypen, maar internet werkte niet mee en de elektriciteit viel telkens uit. Dan maar even bellen met papa, Anne-Wil en mama. Even horen hoe het allemaal ging! Hele fijne gesprekken gehad. Mis ze ontzettend en kijk uit naar het moment dat pa en ma hier heen komen. Na het gesprek nog even gegeten en daarna naar bed, want winkelen is toch best wel vermoeidend!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Suus