Dag 47 Vrij - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 47 Vrij - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 47 Vrij

Blijf op de hoogte en volg Susan

31 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag schrok ik wakker rond 8 uur. Een goede nacht gemaakt zou je zeggen, maar was het maar waar! Bijna de hele nacht wakker geweest. Kon de slaap niet vatten, hoe moe ik ook was. Rond half 6 eindelijk in slaap gevallen, dus toch nog even geslapen. Achh dan slaap ik vanacht juist goed denk ik. Vandaag ben ik toch vrij en er staat niet super veel op de planning.

Vandaag zijn we Sliema even in geweest, omdat we naar de kapper wilden en souveniers wilden gaan kopen/kijken. Wij op weg naar de kapper! Moet je natuurlijk eerst een afspraak maken, maar ja dat waren we vergeten. Dus vrijdag gaan wij naar de kapper. Als je nog ideeën hebt voor mijn haar ( wil namelijk iets anders ) laat het dan maar horen :). Daarna lekker souveniers gekeken. Weet al wat ik ongeveer mee ga nemen richting Nederland. Nog niks gekocht hoor, dat komt nog wel. Daarna heerlijk met Rachel geluncht en heel veel babykleertjes bekeken. Rachel wordt namelijk bijna tante, dus een goede reden om alles te bekijken en misschien wel iets leuks te kopen, maar vandaag was het alleen maar kijken.

Daarna richting huis gegaan, waar Willemien ondertussen ook alweer thuis was. De schoonmakers kwamen ook net binnen, dus wij zijn naar het terras gegaan om daar achter onze laptop te zitten. Even een paar programma's terug gekeken en heel leuk en gezellig geskyped met Jantine en tante Wilma. Veel bijgepraat.....

Daarna weer richting huis gegaan en een paar goede gesprekken gehad. Willemien heeft veel last van haar rug, dus die zat er ook een beetje doorheen. Daarna wat '' emotievoedsel '' gemaakt. Staat nu in de koelkast, dus wij hebben vanavond of morgen arretjescake! Nu lekker even laptoppen en straks weer een heerlijke malteese maaltijd eten ( gewoon aardappels met groente en vis ). Daarna lekker douchen, afwassen en de was doen en dan optijd onder de wol. Morgen samen met Rachel een dagje naar Gozo. Lekker iets ondernemen. Heb er zin in.

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Suus

• 31 Oktober 2012 - 22:41

Oma:

Lieve Suus, watkunnen we begrijpen dat je het nu moeilijk hebt om zover weg te zitten fijn dat je met vriendinnen hebt waar je kunt uithuilen en die je kunnen troosten Fijn dat je ook weet dat de grote Trooster en Helper maar 2gevouwen handen ver weg is en altijd on line dag en nacht bereikbaar .Maak er gebruik van lieverd. Het duurt niet lang meer of pa en ma zijn er en kun je alles bespreken. We hopen dat je nu de kerstvakantie thuis kunt doorbrengen We horen er nog wel over Dag lieverd groetjes ook van opa

• 03 November 2012 - 16:07

Jolanda:

Hai Susan.
    Ik hoorde dat je foto's van je nieuwe kapsel hebt!!! Wanneer zet je ze bij de foto's?? Ben benieuwd hoe het geworden is.
    Groetjes en een dikke kus uit nunspeet