Dag 39 Op naar stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 39 Op naar stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 39 Op naar stage

Blijf op de hoogte en volg Susan

23 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag weer een dagje stage lopen, dus het wekkertje ging weer heel erg vroeg. Vanacht heel weinig en slecht geslapen door het hoesten. Daardoor had ik vanochtend niet zo heel veel zin om op te staan, maar gelukkig was Rachel er die me wakker hield. Susan je moet er uit... JA ik kom, ik ben wakker.. Niet dus, maar goed. Met z'n drietjes ontbeten en klaargemaakt voor de dag!

En we zaten weer in het stagebusje met de kinderen die heel hard roepen en schreeuwen! Op een gegeven moment waren ze zo irritant dat wij het een beetje zat werden. Het is vooral 1 jongetje die dat telkens doet en hij vroeg heel brutaal aan mij.. Wat is jouw probleem?! Het schoot er zo uit en ik zei: Dat ben jij.. De rest van de kinderen lagen helemaal dubbel en hij wist zich even geen raad. Daarna heeft hij niet zo heel veel meer gezegd, dus hij weet zijn plek nu wel..

En de kinderen waren weer zo blij om mij te zien.. Krijg wel een band met ze ook al versta ik geen klap van het Maltees dat ze praten. Vandaag vliegtuigjes en vogeltjes gemaakt en een ziek kind inslaap gewiegd. Hij was toch zo beroerd, bleek en warm. Maar dan bellen ze hier geen ouders ofzo!! Nee laat dat kind dan maar gewoon zitten. Hij had zelfs kippenvel. Toen heb ik hem maar in mijn sjaal gerold en tegen mij aangelegd. Al snel sliep hij en toen hij anderhalf uur later wakker werd ging het iets beter. Hoop dat hij morgen thuis blijft, want anders blijft hij ziek..

Na stage naar het appartement gegaan, laptop spullen gepakt en samen met Rachel naar het terras gegaan. Daar lekker iets gedronken en bezig geweest voor school. Weer een opdracht afgemaakt en aan een nieuwe begonnen. Nu lekker met de beentje omhoog achter de laptop. Nieuwe liedjes downloaden voor Rachel en mijzelf. Hele lijst gekregen, dus voorlopig nog wel iets te doen :). Zo lekker douchen en dan weer optijd gaan liggen, voor je het weet is het morgen!

Trouwens ben benieuwd of de kaartjes bij mijn lieve familie aangekomen is! Heb van een paar al gehoord dat het zo is! Super!!!

Liefss Suus Miss jullie!!!

  • 23 Oktober 2012 - 20:19

    Oma:

    Lieve susan, Ook wij hebben je mooie kaart ontvangen en ook de andere oma heeft hem gekregen ik was net even bij haar. Fijn dat je je eigen klasje weer les mag geven, Oma Pap wil ook weer skypen. leuk is het dan om elkaar dan weer te zien. Wij hopen dat het hoesten maar gauw overgaat want daar wordt je ook zo moe van De hartelijke groeten ook van opa en we hebben à.s.zondag na de dienst weer contact via Skype dag lieverd hou je goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 38630

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: