Dag 35............. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 35............. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 35.............

Blijf op de hoogte en volg Susan

19 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag weer alleen naar stage toe, omdat Rachel nog steeds niet helemaal fit is. Zelf voel ik me ook niet goed, maar wil het toch gaan proberen. Met heel veel moeite eindelijk mijn bed uit en opweg naar de plek waar we altijd door het schoolbusje opgehaald worden.

Sta ik daar te wachten op het busje...Rijdt hij zo langs mij heen!!! Ik nog zwaaien ( hij zwaaide terug maar keek heel verbaasd ) maar hij reed toch door. Dan maar weer terug naar het appartement en kijken of ik eventueel de bus kan pakken. Als ik de bus richting stage zou nemen, zou ik er ongeveer 1,5 tot 2 uur over doen. Dus even op bed gaan liggen en weer in slaap gevallen.

De hele dag een beetje in het appartement doorgebracht en op de bank gelegen. Ons andere Nederlandse kamergenootje was ook ziek en is naar de dokter geweest. Ze kreeg veel medicijnen mee en het advies dat ook wij langs moesten komen, omdat we toch een beetje dezelfde klachten hadden.

Daarom gingen Rachel en ik rond 4 uur op weg naar de dokter. Om half 5 was hij er eindelijk en heeft ons grondig onderzocht. Ik kreeg veel medicijnen mee. Heb namelijk oorontsteking, keelontsteking en een te hoge bloeddruk. Rachel heeft de griep en ook een ontsteking dus nu aan de antibiotica, hoestdrank en nog een aantal andere medicijnen. Morgen zullen we ons wel wat beter voelen met al die medicijnen.

Toen we thuis kwamen gelijk de medicijnen genomen, gegeten en om 7 uur lagen we al op bed. Zo ontzettend beroerd heb ik me in tijden niet gevoeld, maar het komt allemaal wel weer goed.

Liefss Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 38618

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: