Dag 34 Stage... Dit keer alleen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 34 Stage... Dit keer alleen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 34 Stage... Dit keer alleen

Blijf op de hoogte en volg Susan

18 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag ging het wekkertje iets later. om 6.15 uur. En dit keer ging ik alleen op weg naar stage. Rachel bleef tuis om uit te rusten en bij te komen. Ze is helemaal niet fit, dus dat is dan maar beter.

Op naar stage!! In het busje met gilden de kinderen. En we zijn weer begonnen. Kom ik aan in de mijn eigen klasje, wordt je gelijk lief ontvangen door de kinderen. Miss Susan, we mis you yesterday!!! Ahhh zo lief. Maar ik moest gelijk weer gaan, omdat ik naar de baby's moest. Daar was een drukte!! Al die kinderen janken en snotteren. En één jongetje probeert telkens te ontsnappen. Maakt alle deuren open, maakt alle sloten los, kruipt tussen de tralies door en ga zo maar door. Ik moest vandaag extra op hem letten en extra aandacht geven. En wat ging het in één keer veel beter!! Hij liep niet meer weg en kwam zowaar tegen mij aanliggen enzo. Hij is best wel schattig en lief als hij luisterd tenminste. Zijn juffrouws worden al helemaal gek van hem, maar het is opzich een leuk kind. Hij heeft alleen extra aandacht nodig en dat krijgt hij niet genoeg. Eigenlijk een kind met een beschrijving dus.

Na stage weer op naar huis en even chekken hoe het met Rachel ging. Gaat nog niet veel beter, dus blijft morgen ook nog een dagje thuis! Ze kan beter goed uitrusten en uitzieken en als het niet beter gaat, gaan we na het weekend naar de dokter.

Vanavond weer lekker gegeten en zo optijd naar bed, want ik ga morgen wel naar stage, dus de wekker gaat weer vroeg. Dus zo lekker douchen en onder de wol. Goed de rust pakken, want dat heb ik wel nodig. Nog steeds keelpijn, hoofdpijn en nekpijn. Morgen even lang de appotheek even kijken of ze iets hebben voor de keelpijn, zowel voor Rachel als voor mijzelf.

Mis jullie en hou van jullie!!!

Liefss Suus

  • 18 Oktober 2012 - 20:11

    Willeke:

    Hey Suus,
    Leuk hoor om al die verhalen te lezen. Knap dat je zo consequent blijft schrijven. Hopelijk knappen jullie allebei weer op!

    Groetjes ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 38709

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: