Dag 15 The Blue Grotto - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 15 The Blue Grotto - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 15 The Blue Grotto

Blijf op de hoogte en volg Susan

29 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag gaan we al vroeg opweg naar de Blue Grotto, want het is aan de andere kant van het eiland, vlak bij het vliegveld. Dus we moesten heel lang reizen, maar dat was wel gezellig. Eindelijk waren we rond half 12 bij de Blue Grotto. We waren rond 10 uur weg gegaan bij ons appartement. Dus wij eerst maar eens rustig genieten van het gigantische mooie uitzicht. En natuurlijk heel veel foto's gemaakt!

Daarna gingen wij opzoek naar een vissersbootje die ons naar de Blue Grotto kon brengen. We hadden wel gezien dat het water heel woest was, dus vonden het best wel een beetje eng...

Komen we aan bij de bootjesverhuur, zijn ze gesloten. Natuurlijk omdat het water zo woest was. Dan maar even lekker genieten van het weer en met de benen in het water bungelen..

Het leek net of het water ons riep, want we moesten gewoon even gaan zwemmen. Was een heerlijke afkoeling, maar wel een beetje eng. Daarom maar niet zo lang gezwommen. Heeft wel hele leuke foto's opgeleverd!

Toen begon de terugreis naar huis. Zaten we in een bus vol Duitsers die vet arrogant waren. Waren we uiteindelijk rond 6 uur thuis. Net lekker gegeten en vanavond misschien voor het eerst uit hier op Malta, maar dat zien we wel...

Ps. Heel veel kaartjes gekocht, maar heb geen pen om mee te schrijven :( Binnenkort ze schrijven en op de post doen richting Nederland!

Liefss Suus

• 29 September 2012 - 18:55

Marja:

hoi meisje,

weer een prachtige dag gehad zo te lezen, ben benieuwd naar de foto's een fijne avond nog en een maandag sucses op stage.

dikke knuffel mama

• 29 September 2012 - 18:55

Marja:

hoi meisje,

dikke knuffel mama

• 29 September 2012 - 18:56

Susan Schurink:

Danku mam,

gaat maandag helemaal goed komen! Ik zet zo een paar foto's op de site

HVJ xxxxxx

• 30 September 2012 - 00:17

Bernadette:

Hoi Susan,
    k zag je foto op facebook, wat een leuke verhalen schrijf je zeg! En mooie foto's. Fijn dat jullie het naar je zin hebben.
    K moest wel lachen om die foto met dat rommelige bed en de reactie van je moeder.

Succes volgende week op stage en groetjes van de Hoefslag.
    Stevan, Bernadette en Jochem

• 30 September 2012 - 19:34

Susan Schurink:

Hallo Bernadette,

Het is hier echt super mooi en zijn al goed gewend. Ja mama dacht dat het rommelige bed van mij was, maar dat was echt niet zo! Ik ben best netjes hier. Gaat helemaal goed komen morgen op stage!

Groetjes daar!!