Dag 11. Rustig aan doen. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 11. Rustig aan doen. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 11. Rustig aan doen.

Blijf op de hoogte en volg Susan

25 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag niet naar school toe geweest, maar bezig geweest voor stage, samen met Rachel. Daarna lekker geluierd en naar het strand geweest. Echt heerlijk bruin geworden!!! Morgen weer een half dagje school en daarna op zoek naar de Lidl. Willemien heeft hem gevonden en Rachel en ik gaan eens even kijken hoe het daar is. Alles is veel goedkoper zegt Willemien, dus alvast maar een voorraad inslaan.

Vanavond lekker bankhangen, programma's terug kijken en optijd onder de wol, want ben vandaag een beetje moe. Een kort stukje vandaag, maar ik heb ook niet zo veel gedaan. Morgen weer een verslag over school en de reis naar de Lidl! Mis jullie!!!

  • 25 September 2012 - 20:02

    Willeke:

    Hoi Suus,
    Hopelijk kun je ene beetje wennen op Malta. Als ik de berichten zo lees begint dat al aardig te lukken, maar af en toe zal het best moeilijk zijn. Is je been weer helemaal hersteld? Xx

  • 26 September 2012 - 14:30

    Esther:

    Hoihoi

    nou wat leuk al die verhalen. Blijven we goed op de hoogte.

    Succes daar en lekker genieten van het mooie weer.

    Groet,
    Esther

  • 26 September 2012 - 14:37

    Susan:

    Hee Willeke en Esther

    Het is inderdaad wel wennen hier, maar dat gaat steeds beter.Heb het erg naar mijn zin en stage is erg leuk ( school trouwens ook )! Krijg een stage groep van 21 kinderen van 3 jaar. Heel erg schattig. Mijn been wil nog niet helemaal goed gaan. Heb nu contact met de fisio in Nederland wat ik het beste kan doen, omdat het hier heel heuvelachtig is en ik veel moet lopen, maar komt vast wel goed!!
    Mis jullie!!

    Liefss Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 38636

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: