Dag 11. Rustig aan doen. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 11. Rustig aan doen. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 11. Rustig aan doen.

Blijf op de hoogte en volg Susan

25 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag niet naar school toe geweest, maar bezig geweest voor stage, samen met Rachel. Daarna lekker geluierd en naar het strand geweest. Echt heerlijk bruin geworden!!! Morgen weer een half dagje school en daarna op zoek naar de Lidl. Willemien heeft hem gevonden en Rachel en ik gaan eens even kijken hoe het daar is. Alles is veel goedkoper zegt Willemien, dus alvast maar een voorraad inslaan.

Vanavond lekker bankhangen, programma's terug kijken en optijd onder de wol, want ben vandaag een beetje moe. Een kort stukje vandaag, maar ik heb ook niet zo veel gedaan. Morgen weer een verslag over school en de reis naar de Lidl! Mis jullie!!!

• 25 September 2012 - 20:02

Willeke:

Hoi Suus,
    Hopelijk kun je ene beetje wennen op Malta. Als ik de berichten zo lees begint dat al aardig te lukken, maar af en toe zal het best moeilijk zijn. Is je been weer helemaal hersteld? Xx

• 26 September 2012 - 14:30

Esther:

Hoihoi

nou wat leuk al die verhalen. Blijven we goed op de hoogte.

Succes daar en lekker genieten van het mooie weer.

Groet,
    Esther

• 26 September 2012 - 14:37

Susan:

Hee Willeke en Esther

Het is inderdaad wel wennen hier, maar dat gaat steeds beter.Heb het erg naar mijn zin en stage is erg leuk ( school trouwens ook )! Krijg een stage groep van 21 kinderen van 3 jaar. Heel erg schattig. Mijn been wil nog niet helemaal goed gaan. Heb nu contact met de fisio in Nederland wat ik het beste kan doen, omdat het hier heel heuvelachtig is en ik veel moet lopen, maar komt vast wel goed!!
    Mis jullie!!

Liefss Suus