Dag 8 Blue Lagoon - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 8 Blue Lagoon - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 8 Blue Lagoon

Blijf op de hoogte en volg Susan

22 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag gaan wij naar een heel mooi plekje op het kleien eilandje Comino. Daar is the Blue Lagoon. Helder blauw water, gigantisch mooi! En daar gingen wij vandaag heen. Eerst een uur met de bus en dan met de boot naar Comino. Stonden we op de bus te wachten... komt er opeens een mannetje naar ons toe die dezelfde richting opging als de bus die wij moesten hebben. We mochten gratis met hem mee ( en met nog meer mensen die daar heen gingen ). Dus de heenreis hadden we al gratis....

Na een uur waren we bij de boot en al snel vertrokken we richting de Blue Lagoon. We hadden er al iets over gehoord en dus best hoge verwachtingen...

Daar aangekomen was het echt vet druk. En geen zandstranden, alleen maar rotsen, maar het water was echt prachtig!!! Al snel hadden we een plekje op de rotsen gevonden en gingen we het water in. Heerlijk.. leek net water uit een zwembad, zo helder. Toen opeens sprong Willemien op uit het water... Gestoken door een kwal! Ineens wilden we heel graag het water uit, want we schrokken van alles wat bewoog in het water!

Dus we gingen maar op de rotsen zitten. Dat zat niet super fijn, maar we hadden wel een heel mooi uitzicht. Ik ging het water niet meer in, maar heb een aantal foto's gemaakt van Rachel en Willemien in het water. Daarna de boot weer opgezocht om naar huis te gaan, want we hadden het mooie water wel gezien!! Een tijd op de boot gewacht en ook nog een tijd op de bus. Rachel en ik vielen bijna in slaap in de bus, maar we hebben het overleefd.

Willemien heeft vanavond heerlijk voor ons gekookt! Aardappeltjes met groente en vissticks. Heerlijk! Nu lekker bankhangen en whatsappen met hele leuke en lieve mensen. Morgen naar de kerk, skypen ( met oma pap, papa, mama, Anne-Wil ) en daarna lekker naar het strand! Wat een leven!!!

• 22 September 2012 - 20:52

Marja Schurink:

Hoi suus,

wat een leven heb je geniet er maar van wij hebben de houtkachel aan wat een verschil, fijne kerkdienst morgen. xxx

• 22 September 2012 - 21:03

Alex Schurink:

Hoi Suus,
    Meid wat leuk al die verhalen van elke dag,kijk er elke dag naar uit.
    Geniet er van,xxxxxxxxxx pa

• 23 September 2012 - 01:02

Sophia:

Hoi Susan,

Hartelijk dank voor de link naar jouw blog. Ik ben weer helemaal bij en super jaloers! Niet op jouw zere been trouwens. Hopelijk gaat dat snel helemaal over. Als ze nog een personeelsmedewerker nodig hebben op Malta laat het dan even weten ;-) .
    Geniet van je avontuur en je werk en deel je verhalen vooral met ons.
    liefs Sophia

• 23 September 2012 - 16:06

Bokito Van De Kroonlaan:

Goed dat je het naar je zin hebt. Blijf genieten. Groetjes kroonlaamn

• 23 September 2012 - 18:45

Susan Schurink:

Dank jullie wel!!! Gaat helemaal goed komen!! xxxx

• 25 Oktober 2012 - 19:52

Dominique: