Dag 91 Stage en dan weekend! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 91 Stage en dan weekend! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 91 Stage en dan weekend!

Blijf op de hoogte en volg Susan

14 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag het laatste dagje stage van deze week en dan hebben we weer heerlijk weekend! Ons laatste weekend hier op Malta. Wat een leuk en heerlijk idee. Nog even genieten en dan weer volop thuis genieten! Maar eerst nog even naar stage.

Op stage aangekomen kwam er een jongetje naar me toe lopen met een cadeautje. Het was voor mij, voor kerst. Ik kreeg een grote doos bonbons met een kerst kaartje. Wat leuk!!! Hoor er dan toch echt wel bij (: Daarna begon de stage dag. Het was heerlijk weer dus de kinderen konden vandaag ook lekker buiten spelen en wij konden nog iets zon meepakken. Het was weer een drukke stage dag. Er zijn nu ook veel kinderen ziek of komen gewoon niet. Bijna vakantie zei mijn begeleidster, dan krijg je dat. Okee zo gaat dat hier dus. Maar inderdaad bijna vakantie, want volgende week nog maar twee dagen stage en dan hebben we al vakantie! Na stage hoefden we niet naar school, omdat alles goed gaat en we geen gesprek met onze contactpersoon hoefde. Daarom ook nog niet gekeken of ik post heb. Willemien gaat maandag kijken of er post is, dus dan horen jullie meer. Na stage lekker op het terras gaan zitten en even druk aan de gang gegaan voor school! Weer een aantal dingen afgerond en een mail over mijn scriptie terug gehad. Daar kan ik nu ook verder mee. Van het weekend me er maar eens meer in verdiepen.

Na het terrassen naar huis gegaan en lekker gedoucht. Toen achter mijn laptop gekropen en nog heel even voor school bezig geweest. Ook nog even gezellig geskyped met mijn lieve nichtje Djamila! Ze kan net zoals ik haast niet wachten tot ik thuis kom! Zo leuk!!! Daarna heerlijk gegeten en zo mijn bedje maar eens opzoeken, want ik voel me niet helemaal fit worden. Beetje hoofdpijn enzo, dan kun je maar beter gaan liggen!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan

  • 14 December 2012 - 21:40

    Ria Biemond:

    Hallo Susan,


    Even een reaktie vanaf de Laan in Nunspeet. Hier is het volop regen, dus ook nog geen echt kerstgevoel hier, ook al is er kerstmarkt in ons dorp. Maar we gaan ervan uit dat wanneer jij weer terug bent, dat het hier ook wat beter weer is, want jij brengt toch in ieder geval de zon een stukje deze kant op? Zeker met jouw verhalen en aanwezigheid bij iedereen die van je houdt. Ook uit jouw mails proeven we goed dat jij er ook naar uitkijkt om weer "gewoon" thuis op de bank te kruipen. Lekker weer met iedereen bijkletsen.

    We hopen dat je al je ervaringen die je nu hebt opgedaan kunt gebruiken bij je verdere studie/baan. Wij hebben het in ieder geval leuk gevonden om je te volgen via je site.

    Susan, een heel goede terugvlucht en we spreken je wel weer bij opa/oma.

    Groetjes van Dick en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 38516

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: