Dag 90 Vrij!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 90 Vrij!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 90 Vrij!!

Blijf op de hoogte en volg Susan

13 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag heerlijk een dagje vrij. Daar was ik wel even aan toe en de meiden ook. Ze kwamen ’s nachts om half 4 thuis. Ja hoor ik werd wakker van ze en na die tijd snurkte Willemien zo erg dat ik haast niet meer in slaap kwam. Uiteindelijk ben ik toch nog even in slaap gevallen en ben ik rond kwart voor 9 uit bed gegaan. De meiden sliepen toen nog. Heerlijk rustig ontbeten in mijn eentje en me toen klaargemaakt om even de laatste cadeautjes en souvenirs te kopen. Het was lekker weer buiten, dus dat was ook nog eens mooi mee genomen. Uiteindelijk ongeveer twee uurtjes weg geweest, maar dan heb ik nu ook alle souvenirs en cadeautjes in huis. Klaar om terug te gaan naar Nederland ;)

Toen ik thuiskwam sliepen de meiden nog steeds. Zullen ze wel nodig gehad hebben, maar ik ben lekker in de kamer gaan zitten, achter mijn laptopje en ben voor school bezig gegaan. Nu eindelijk alle opdrachten voor LLB ( Leren, Loopbaan, Burgerschap ) af. Mooi een onderdeel voor mijn diploma afgerond. Daarna nog met een paar dingen voor school bezig geweest. Uiteindelijk kwamen Rachel en Willemien rond één uur, half twee uit bed en zijn we even een terrasje gaan pakken. Heerlijk even genoten van ons vrije dagje. Daarna lekker op de bank film gekeken en ook nog even snel gedoucht. Vandaag weer eens pasta gegeten en de afwas gedaan. Daarna rustig op onze kamer gaan zitten en naar Nederland gebeld, want vandaag zijn tante Gerda en oma Pap jarig, dus die moest ik natuurlijk even spreken. En natuurlijk schoot ik gelijk weer vol toen oma de telefoon op nam. Even geklets met allebei en mijn kleine lieve neefje nog even gesproken. Nu zo lekker naar bed, want morgen het laatste dagje van deze week. Ben er ook wel klaar mee, maar volgende week maar twee dagen en dan gaat het helemaal snel. Voor jullie het weten ben ik er weer. Ik kan haast niet meer wachten!!

Mis jullie en hou van jullie!

Liefsss Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 38509

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: