Dag 81 Stage en Souvenirs - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 81 Stage en Souvenirs - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 81 Stage en Souvenirs

Blijf op de hoogte en volg Susan

04 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag weer een dagje stage. Deze keer moet ik alleen gaan, want Rachel is ziek en bleef dus in bed. Dus we zaten alleen in het busje met de kinderen. Gelukkig kwam het zonnetje door, dus konden we met de kinderen lekker buiten spelen. Ze konden dan even lekker uitwaaien. Ze waren wel weer heel erg druk, maar dat komt ook gewoon de Kerst. Ze kijken er zo naar uit en zijn er zo druk mee! Als die cadeautjes die ze dan krijgen als ze lief zijn geweest natuurlijk. Eigenlijk net als sinterklaas bij ons. Ze leven er echt naar toe.

Na een drukke dag stage de bus naar Valletta genomen. Eens even tijd maken om souvenirs te gaan kopen. Een lijstje gemaakt met wat ik allemaal wilde halen. Alle winkeltjes met elkaar vergeleken en toen alles gehaald. Nog één of twee dingetjes halen en dan is dat ook weer helemaal klaar. Koffer weer iets zwaarder gemaakt, maar dat gaat allemaal helemaal goed komen :)

Daarna lekker naar huis gegaan. Even bij onze patiënt gekeken die nog steeds beroerd is. Daarna lekker op bed gaan liggen, want ik was toch wel moe. Daarna gedoucht, want het is ook een stukje kouder hier. Vanavond lekker gegeten en nu met de beentjes omhoog op de bank. Net even papa gesproken op skype, even een paar dingetjes besproken. Nu zo even een programma terug kijken en dan lekker mijn bedje in kruipen. Lekker warm :)

Mis jullie en hou van jullie!

Liefss Susan