Dag 80 En we gaan weer naar stage! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 80 En we gaan weer naar stage! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 80 En we gaan weer naar stage!

Blijf op de hoogte en volg Susan

03 December 2012 | Malta, Sliema

Het weekend is voorbij en dat betekend ook voor ons dat we weer op tijd ons bedje moeten verlaten. We stonden vanochtend op en het waaide echt heel hard, dus maar even iets warmere kleding aantrekken. Ja niet alleen Nederland is koud, maar Malta moet er nu ook een beetje aan gaan geloven ( al is het natuurlijk warmer dan in Nederland ). Voor de zekerheid de paraplu maar mee, je weet het immers maar nooit. Om 7 uur waren we weer op weg naar stage.

Op stage aangekomen was het weer een drukte. De kinderen zaten vol energie, dus dat beloofd weer een lange drukte dag te worden. We gaan er voor! 1 moeder kwam haar kind binnen brengen. haar kind vloog op me af om een grote knuffel te geven. Aha zegt de moeder. Jij bent vast Miss Susan. Mijn kind heeft het altijd over je. Leuk om toch even te horen :) Daarna kon de dag beginnen. We konden niet buiten spelen, want het begon heel hard te regenen en dan moet je de kinderen binnen vermaken. Zo'n dag duurt dan erg lang voor ze. Ook kom ik op zo'n dag geregeld mijn oude stage klas tegen. Vandaag kwam er een jongetje naar mijn toen: I like your mammy and daddy. Ahh wat vond ik dat schattig toen hij dat zei. Ze herinneren jullie nog goed pap en mam.

Na stage hoefden we deze keer geen boodschappen bij de Lidl te doen. We hadden zo weinig nodig dat we daar deze week niet heen hoefde, maar alles bij de buurt supermarkt konden halen. Fijn! En eerder thuis en minder geld uit geven deze week. Kan niet beter!! Alleen thuis was het wel een beetje fris. We hebben en geen verwarming en het appartement is niet goed geïsoleerd. Lang leve Malta!! Dan maar een dik vest aan en op tijd douchen. Vanmiddag geskyped met Djamila en tante Jolanda. Even lekker bij gepraat, want dat moest hoog nodig weer gebeuren. Wel lief en fijn om te horen als je nichtje zegt dat ze je mist en dat je snel terug moet komen. Heerlijk, dat duurt gelukkig niet zo lang meer!

Voor het eten even lekker warm gedoucht. Gegeten en de afwas even gedaan. Nu lekker in bed liggen met de laptop op schoot. Even nog een aantal dingen doen en dan is het weer tijd op te gaan slapen! Want... hoe eerder je slaapt, hoe eerder het dag is en hoe eerder de dag komt dat we naar huis gaan :)

Mis jullie en hou van jullie!

Liefss Susan

• 03 December 2012 - 22:38

Oma Schurink:

Lieve Susan, Even reageren op jou ,koude dag, Vanmorgen kwamen we op en sneeuwde het en had het gevroren, tot in de middag ging het door al was het wel lichte buitjes en ging het over in regen Dus weet wat je te wachten staat! Maar de warmte van de hele familie gaat bij jou ook wel boven alles, ook wij kijken uit naar 22dec. Wat leuk die reacties van de kinderen en ook van die moeder,je hebt het wel goed gedaan en het is toch wel een hele ervaring je kunt er fijn op terug zien Djamila wil elke dag wel skypen, leuk dat ze vanmiddag weer even contact met jou had. nu lieverd tot horens maar weer Oma en Opa