Dag 79 de zondag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 79 de zondag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 79 de zondag

Blijf op de hoogte en volg Susan

02 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag lekker weer eens een dagje langer blijven liggen. Rond haf 9 ging de wekker en was het tijd om uit bed te gaan. Rachel en ik gingen naar de kerk en Willemien bleef thuis. Weer een fijne dienst gehad en een uitnodiging gehad voor vrijdag, want dan is er dopen en internationale maaltijd. Daar gaan wij dan heen. Maar eerst nog de dienst van vandaag. Vandaag is er namelijk avondmaal. Dat is de eerste zondagochtend van de maand en de derde zondag avond van de maand. Wij doen daar niet aan mee, want ik heb nog geen belijdenis gedaan, dus dan wil ik dat niet.

Na de kerk zijn we richting huis gegaan, waarna we achter onze laptop zijn gekropen. Eerst heel even bezig geweest voor school, maar al snel was mijn concentratie weg. Dan maar een aantal programma´s terug gekeken. Daarna eerst even geskyped met het thuisfront. Weer op de hoogte van wat er allemaal gebeurt in het mooie dorpje Hulshorst. Heerlijk gepraat met opa,oma,papa, mama, Anne-Wil en Herjan. Over een paar weken zit ik weer lekker bij ze op de bank een kopje koffie te drinken. Wat een heerlijk idee.

Daarna nog even op de laptop gezeten en er nog even een gezellige middag/avond van gemaakt. Net lekker gegeten en nu zo lekker slapen. Morgen weer een dagje stage.

Mis jullie en hou van jullie!

Liefss Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 38593

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: