Dag 63 Een dagje vrij van stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 63 Een dagje vrij van stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 63 Een dagje vrij van stage

Blijf op de hoogte en volg Susan

16 November 2012 | Malta, Sliema

Stage had ons gisteravond laten weten dat we een dag vrij mochten nemen, omdat we zo druk waren geweest. Dat hadden we wel verdient vonden ze, dus prima dat doen we. De wekker werd uitgezet, zodat we iets langer konden blijven liggen.

Heerlijk ontbeten met elkaar en daarna allemaal klaargemaakt om even de stad in te trekken. Eerst even naar Sliema geweest en daarna richting Valleta gegaan. Daar hebben we heerlijk geluncht met z'n drietjes. De prijzen zijn veranderd op de terrasjes. Ze zijn in prijs gedaald en dat is positief vonden wij. In plaats van zes zoveel betaalde ik nu 5, 50 voor een lunch en het smaakte ook nog eens heerlijk. Daar wil ik ook graag met papa en mama heen. Was echt heel goed en goedkoop. Het zonnetje kwam vandaag lekker door, maar er stond aardig veel wind. We moesten pas om 4 uur op school zijn en daarom hebben we nog hele leuke en mooie foto's bij de zee gemaakt. Helaas doen al onze sd kaarten van de fotocamera's heel erg raar en kunnen we de foto's niet op de laptops zetten. We kunnen ze alleen bekijken op de camera. Dat wordt dus in Nederland opzoek naar iemand die dat kan repareren, want anders zijn we een hele hoop foto's kwijt en dat zou zonde zijn...

Aangekomen op school had ik post!! Een kaart van oma pap en een kaart van de familie Molenschot. Super leuk en heel erg bedankt! De kaarten rustig gelezen en toch nog een paar traantjes weg gepinkt. Maar goed, was echt super lief!We waren voor 4 uur op school en dus konden we eerder praten met Simon. Even een gesprekje gehad over hoe het op stage ging en toen mochten we al weer weg. Stonden we om 5 voor 4 al weer buiten. Daarna naar het appartement gegaan en nu wachten tot de Koreanen klaar zijn met koken, zodat wij kunnen gaan koken. Vanavond een filmpje kijken ofzo.. We maken er wel iets leuk van! Ojaaa zo opa en oma Schurink even bellen, want vandaag is het opa's verjaardag ( Gefeliciteerd opa! ) Dat mag en kan natuurlijk niet zomaar voorbij gaan. Zin om te bellen en even hun stem te horen!!

Morgen gaan we weer eens iets bekijken hier op Malta. Één of ander paleis/grote villa. Schijnt heel erg mooi te zijn, dus ben benieuwd. Dan hebben we zo'n beetje alles op ons lijstje gezien. Gaat helemaal goed komen hier!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Suus

  • 17 November 2012 - 13:16

    Hettie De Jong:

    Hoi Susan!
    wat een leuke verhalen allemaal!
    Een periode om nooit meer te vergeten lijkt me!
    en wat leuk dat je van elke dag een verslag maakt.Voor later, als je oud bent!!!!!!
    bijna je vader en moeder op bezoek! Wat zal dat een mooi weerzien worden!
    van je moede denk ik het, maar van je vader weet ik wel zeker dat hij je heel erg mist!!!
    maak er maar een fijne week van met elkaar!
    Groetjes, en je komt maar eens verhalen vertellen als je weer terug bent!

  • 17 November 2012 - 21:18

    Susan Schurink:

    Hallo Hettie,

    Wat leuk dat u even reageert! Dit is inderdaad een periode om nooit te vergeten. Leer hier niet heel veel voor mijn opleiding, maar wel heel veel over mijzelf. Kan ik later allemaal goed gebruiken! Jaaa papa en mama komen bijna op bezoek!! Heb er echt super veel zin in en kijk er erg naar uit! Papa en mama zelf ook! Mis ze heel erg, dus ben blij dat ze komen. We gaan er een mooie week van maken!! Zodra ik terug ben kom ik een keer langs om mijn verhalen te vertellen en wat foto's te laten zien!

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 38541

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: