Dag 62 Regen :( - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 62 Regen :( - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 62 Regen :(

Blijf op de hoogte en volg Susan

15 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag er nog even flink tegenaan op stage en morgen ook nog even en dan hebben we lekker weekend, maar weer niet zo goed geslapen, maar dat deze keer niet zonder reden. We lagen alle drie een beetje in een soort coma en hoorde wel alles, maar sliepen wel een beetje. We hoorden mensen praten en lachen!!! Zaten dus om 4 uur 's ochtends de Koreanen en het ander Nederlandse meisje nog in de woonkamer te lachen, gillen en brullen. Rachel springt in één keer uit bed en heeft even duidelijk gezegd hoe het zat.. Ze gingen gelijk de deur uit naar een ander appartement. Ze kwamen rond 6 uur weer binnen, want toen ging onze wekker. Wat een rot nacht! En dat terwijl het Nederlandse meisje ziek was/is.....

Toen gingen we op weg naar stage en hebben weer een lange dag achter de rug gehad, maar goed het ging vandaag dus regenen en dat was een ramp op stage. Iedereen was in de stress en waren nog net niet bang voor de regen. De kinderen mochten niet naar buiten en moesten binnen wachten op de busjes en alle leraren liepen chaotisch en gestrest door elkaar. Welkom op Malta.. Nu hebben we even naar de vooruitzichten gekeken en die zijn niet zo goed. Deze week en volgende week nog regen :( Maar er is natuurlijk wel een beetje zonneschijn in mijn leven, want pa en ma komen bijna!!! We maken er gewoon iets leuks van, ook al regent het. De temperatuur was vandaag rond de 20 graden, dus vergeleken met Nederland wel prima!

Uit stage wilde ik nog aan de slag gaan voor school. Heb wel een aantal dingen op een rijtje gezet, maar kon me niet concentreren, dus dat ging hem niet worden vandaag. Net even gekookt en heel lang en gezellig aan tafel gezeten en toen gebeurde het.......... De Koreaan ging naar de WC en begon te gillen. Willemien: Neee als het maar geen kakkerlak is!! En ja hoor er liep een kakkerlak!!!!!!!!! IN ONS APPARTEMENT EEN KAKKERLAK!!! HELPPP!!! Als het er bij één blijft oké, maar meer echt niet!! Ik heb gehoord dat je ze niet dood mag trappen, dus hij is uit het raam gegooid ( hopelijk stond er niemand beneden )! Iemand nog tips als er meer komen :P

Nu heerlijk gedoucht en op de bank zitten. Straks even skypen met Laura en dan lekker slapen, want morgen nog één dagje stage.

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Suus