Dag 61 ........... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 61 ........... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 61 ...........

Blijf op de hoogte en volg Susan

14 November 2012 | Malta, Sliema

oooooo weer zoo vroeg eruit vandaag!! Kan en ga er maar niet aan wennen, want voor je het weet lig je lekker in je eigen bedje in Nederland. Dus daar zaten we weer om 7 uur in ons busje richting stage. 1 voor 1 de kinderen ophalen. Duurde vandaag iets langer, maar er was ook een botsing. Een auto met een politie auto en dan blijven ze midden op de weg stil staan. Heel erg fijn hoor als je er langs moet met een busje, not!!! Maar goed rond kwart over 8 was ik in mijn klasje en het eerste werk kwam al binnen...

Voor mijn oude begeleidster mocht ik trekpoppen gaan maken. 23 keer een monkey! 23 rechter armen, 23 linker armen, 23 lichamen, 23 linker voetjes en 23 rechter voetjes en dat allemaal even gedaan in een uurtje tijd. Ze keek me verwonderd aan en zei; Voortaan mag, wat zeg ik moet je wel iets rustiger aan doen hoor. En ik maar denken dat het zo snel mogelijk af moest zijn. Daarna voor mijn eigen klas bezig geweest met sterren overtrekken en uitknippen en voetjes overtrekken voor de rendieren. Wordt nog leuk die rendieren in elkaar zetten, maar dat gaat vast goed komen denk ik..

Na een lange en vermoeiende dag stage lekker richting huis gegaan. Vandaag was het weer niet super mooi ( beetje regenachtig ), maar de temperatuur was prima. Samen met Rachel naar het terrasje gegaan en daar druk aan het werk geweest voor school. Weer een paar opdrachten afgemaakt. Daarna richting ons appartement gegaan en gegeten. Nu lekker op de bank zitten. Zo nog even de afwas doen en douchen en dan kan ik weer lekker gaan slapen... Ojaa ook nog even de was gedaan en net even gezellig gebeld met Anne-Wil! Nu even een paar programma's terugkijken en dan vind ik het wel weer mooi geweest, want hoe eerder je slaapt hoe eerder het dag is en je nog sneller je ouders ziet!!!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefsss Suus