Dag 60 en we gaan weer op weg - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 60 en we gaan weer op weg - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 60 en we gaan weer op weg

Blijf op de hoogte en volg Susan

13 November 2012 | Malta, Sliema

Ooo wat een beroerde nacht was dit! Slecht geslapen en dan is het lastig om je warme bedje om 6 uur te verlaten, maar het moet! Dus om 7 uur zaten wij weer in het busje richting stage! We gaan er weer tegen aan.

Dus we begonnen weer in mijn klas. Heel druk bezig geweest voor kerstmis en met kindjes knuffelen. Dat zijn ook deze kinderen niet gewend en vinden ze eigenlijk best wel fijn. Ze komen met hun armen wijd naar je toe rennen en knijpen je zowat fijn, maar het is wel schattig. Vandaag de kerstmannen afgemaakt of zoals ze het hier zeggen: vader santa! Zijn heel leuk geworden vind ik zelf, maar de gedachten erachter kloppen niet helemaal. Daar kan ik ook niks aan veranderen. Mijn nieuwe begeleidster gaat heel rustig met de kinderen om en daardoor is deze klas ook een stuk rustiger. Ze laat me ook gerust alleen met de klas. Fijn dat ze me zo vertrouwd. Mijn plaatsvervanger was er vandaag niet en morgen waarschijnlijk ook niet. Daardoor morgen ook heel even in mijn oude klas helpen. Was er vandaag ook heel even. De kinderen vlogen me om de benen en wilden allemaal even een knuffel. Ja zegt mijn oude begeleidster ze missen je heel erg. Goed teken dacht ik zo.

Eindelijk toen we thuis waren even lekker op bed gelegen, is echt super vermoeiend met zulke kleine kinderen werken! Nog maar een paar weken, dus dat is goed te overzien. Ook nog even druk aan het werk gegaan voor school. Dat moet natuurlijk ook gedaan worden. Net heerlijk gegeten, zo even de afwas doen en daarna lekker douchen en naar bed, want het is zo weer 6 uur!

Ojaa, heel belangrijk! Papa en mama komen over een week!! Zo veel zin in!! Kan haast niet wachten, hoop dat deze week super snel gaat, zodat ik weer even in hun armen kan kruipen!

Mis jullie en hou van jullie!!


Liefss Suus

  • 14 November 2012 - 00:06

    Jolanda:

    Hai Susan,
    Leuk die foto's van je werkjes!
    Ach een week vliegt om.... Goed om te lezen dat de oude begeleidster je mist:-) goed voor haar :-)
    Hier is het toch nog eerst sinterklaas, Djamila geniet wel van de kerstversiering die nu in Nunspeet hangt:-)
    Kusjes en een dikke knuffel

  • 14 November 2012 - 21:53

    Oma Schurink:

    Hallo susan wij willen je hartelijk bedanken voor de lieve brief die we kregen Fijn dat het beter gaat met je been,want daar zaten we wel over in.ik wordt vaak wakker om zes uur s,morgens en dan denk ik aan je wat vreselijk vroeg om je dan al klaar te maken voor school gelukkig is het niet koud als je op het busje moet wachten. In januari zal het anders zijn als je op je fietsje naar De Bron moet. O ja even vertellen dat ik met je vader vandaag naar soldaat van oranje ben geweest ,nu het was prachtig wat hebben we genoten Jij was er ook weg van hè? Nu wachten we op je telefoontje à.s. Vrijdag en zondag skypen ook met andere oma. Nu susan een dikke pakkerd van opa en mij doeg.

  • 15 November 2012 - 19:35

    Susan Schurink:

    Hallo opa en oma,

    Graag gedaan die brief. Ik dacht laat ik eens even een zelf geschreven brief schrijven, dat vinden ze vast wel leuk. Het wordt nu iets frisser, maar daar kun je je hier 's ochtends prima op kleden, dat is in Nederland wel anders denk ik. Ik hoorde dat jullie naar Soldaat van Oranje gingen. Fijn dat jullie ervan genoten hebben Ik vond het toen echt prachtig, de mooiste musical die ik tot nu toe heb gezien. Morgen ga ik zeker even bellen, want dan mis ik wel een belangrijke verjaardag natuurlijk. Vind het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar daarom kijk ik ook zo erg uit naar Kerst! En skypen gaan we ook nog even doen!!

    Dikke kus Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 38549

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: