Dag 59 Stage, boodschappen enz.. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 59 Stage, boodschappen enz.. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 59 Stage, boodschappen enz..

Blijf op de hoogte en volg Susan

12 November 2012 | Malta, Sliema

En het dagelijkse leven begint weer. Om 6 uur het wekkertje en rond 7 uur in het busje richting stage. Pffff... viel bijna in slaap in het busje, maar kwam toch redelijk wakker aan op stage. We hebben de directrice verteld dat we eerder weggaan. Vond ze prima, ze vroeg niet eens waarom, maar goed. Toen weer een dagje stage in mijn nieuwe groepje...

De kinderen waren redelijk rustig en de dag ging redelijk snel. Voor het eerst praatte ze in de leraren kamer Engels en kon Rachel de gesprekken en roddels een beetje volgen ;). Mijn vervanger doet het niet zo goed in mijn oude stage klasje. Ze is zelfs gen echt onderwijsassistent en is ook niet met de opleiding bezig. Vandaag was ze er niet en miss Mary had toch een beetje moeite met de hele klas. Ze vroeg nog of ik even kon helpen; Sorry moet bij mijn eigen klas blijven was mijn antwoord. Jaaa,, dat krijg je ervan als je mij de klas uitzet :P Vind het stiekem wel fijn dat ze niet bevalt en dat ze mij in de klas mis en nodig heeft. Dan deed ik mijn werk blijkbaar wel goed.

Na stage weer richting de Lidl geweest om boodschappen voor deze week in te slaan. Dan kunnen we weer een week vooruit! Toen snel naar huis gegaan en boer zoekt vrouw terug gekeken. Heerlijk die Nederlandse programma's. Daarna even aardappelen geschild en gedoucht. Rachel heeft heerlijk gekookt; spinazie, aardappelen, eitje en een burger. Heerlijke Hollandse pot. Daarna even met Willemien de afwas gedaan en nu lekker met de beentje omhoog op de bank zitten. Nog even een paar programma's terugkijken en misschien nog wat voor school doen, daarna lekker slapen, want voor je het weet gaat de wekker weer.

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Suus