Dag 58 lekker rustig dagje - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 58 lekker rustig dagje - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 58 lekker rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg Susan

11 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag een keer geen wekker die vroeg afgaat. Vandaag mogen w een keer lekker uitslapen van onszelf. Ik schrok rond kwart over 9 wakker en ben toen nog een beetje ingedommeld. Heerlijk in een warm bedje! Daarna samen met Willemien het zondagse ontbijtje klaar gemaakt en Rachel geroepen, want die lag nog heerlijk in bed te knorren. Samen heerlijk ontbeten met een warm broodje uit de oven en een eitje. Daarna helemaal geïnstalleerd op de bank gaan zitten om te gaan skypen met de leukste familie! Opa en oma weer gezien, Herjan, Simone, pa, ma, Anne-Wil, Djamila en ome Hessel. Weer helemaal op de hoogte van alles. Mis ze wel heel erg hoor!

Daarna eens even druk aan de slag gegaan voor school. Heel vel gerekend ( ben het nog niet verleerd ) een een aantal verslagen gemaakt. Zo ik loop weer een beetje voor op mijn eigen schema! De meiden zijn nog even naar het strand geweest, maar daar had ik geen zin meer in, dus alleen maar bezig geweest voor school en een paar programma's terug gekeken.

Vanavond wilden we pannenkoeken gaan eten, maar ze waren heel erg klein en dun. ( mis mama's pannenkoeken! ) Dus toen nog maar even wat brood gegeten. Daarna nog even op de laptop gezeten, de afwas gedaan en gedoucht. Nu lekker zo het bedje in, want morgen gaat het wekkertje weer heel erg vroeg, want dan hebben we weer stage!

Ik zeg succes deze week, mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Suus

  • 11 November 2012 - 22:37

    Willeke Franken:

    hey die susan

    ik heb ff met jullie meegeleefd op je blog!
    ik vind het super stoer dat je daar bent en er
    iets van probeert te maken!
    in ieder geval doe je een hoop ervaring op dat is zeker!
    het is leuk ok mee te kijken en te lezen wat jullie allemaal
    doen en meemaken.
    ik snap ook heel goed dat je ook minder goede momenten
    beleefd! sterkte daarmee!
    nog ff en dan komen je ouders he? fijn voor je om ze weer
    te zien.
    ik wens je heel veel succes daar en probeer er iets van te maken!
    toi toi toi veel groeten uit nunspeet Willeke Franken

  • 14 November 2012 - 20:03

    Matje:

    Lieve Suzan, Wat leuk om een stukje van je reisverslag te lezen, Maak ik een beetje mee hoe het met jou is. Wel wat dubbel he. Maar gisteren je moeder nog gesproken en het is bijna zover. Dan zie je ze. Super dat ze naar je toe komen. Geniet van het samenzijn als het zover is.
    Wel lekker dat je er niet alleen zit, want het samen zijn maakt het ook wel weer gezellig. Je doet veel ervaring op die je later hoop ik nog es van pas komen. Suzan veel sterkte nog de komende tijd, en je bent daar niet alleen God is bij je. Gelukkig is Hij ook hier want we hebben hier veel zorg om allerlei mensen en vooral jou oma. De komende dagen hoop ik nog meer van je te lezen, voor nu Welterusten of Werkse, het is maar wanneer je dit leest,
    Doei en vriendelijke groet, Matje

  • 15 November 2012 - 19:38

    Susan Schurink:

    Hallo Matje,

    Wat leuk om een berichtje van u te lezen! Het is inderdaad een beetje dubbel om hier nu te zitten en daarom vind ik het ook zo fijn dat papa en mama bijna komen. Ben ik wel even aan toe! Ik doe hier zeker veel ervaring op die ik later wel weer kan gebruiken. Dat gaat helemaal goed komen! Ook heb ik al het nieuws uit Hulshorst gehoord en blijf helemaal op de hoogte. Ook gehoord dat u geopereerd bent en dat de uitslagen goed zijn! Fijn om te horen, want dat vond ik ook heel vervelend om te horen. God is zeker heel dicht bij mij, dat voel ik! Het gaat helemaal goed komen hier, zolang ik hier nog zit!

    Groetjes Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 38624

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: