Dag 56 Stage en school - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 56 Stage en school - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 56 Stage en school

Blijf op de hoogte en volg Susan

09 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag ging het wekkertje weer heel vroeg, want het is het laatste dagje stage van deze week. Daarna gaan we door naar school. Heb weer zin in de Engelse les! Maar goed eerst moeten we naar stage.

Weer in mijn nieuwe klas aangekomen. De kinderen ( en ikzelf ) moeten nog heel erg wennen, maar dat komt wel goed. Weer een rustig dagje. Een aantal dingen uitgeknipt en opgeplakt, eigenlijk wat ik anders ook doe, maar in deze klas is iets meer structuur! Komt allemaal wel goed.

Na stage werden we vlak bij school gedropt en hadden we van 3 uur tot half 7 les. Tenminste dat was de planning, maar alles verliep toch iets anders dan verwacht. Het zit namelijk zo. Onze lerares wil ( volgens ons ) vrienden worden met de leerlingen. Dit betekent dat ze heel veel goed vind. Het eerste gedeelte tot aan de pauze ging redelijk goed. Veel in het Engels gepraat, maar niet echt veel uit het lesboek gedaan. Meer gewoon gesprekken gevoerd. Kan ook heel goed voor je zijn. We hoopte dat we na de pauze les uit het boek zouden krijgen. We zagen de lerares rond lopen en uiteindelijk naar een paar meiden uit de klas toe gaan. Ze zei iets tegen hun, maar vertelde niks tegen de anderen. Wij wilden na de pauze terug gaan naar de klas, maar de rest van de mensen liep allemaal naar buiten. Ze hadden een goed plan zeiden ze. Ze gingen met z'n allen naar de pub bier drinken en ojaa, wij mochten ook wel mee. Nou dat gaat mooi niet door. We hebben Engelse les, daarvoor zijn we hier gekomen, dus dan willen we dat ook. Uiteindelijk na veel gezeik en gezeur gingen ze toch en zijn wij naar huis gegaan. We gaan echt wisselen van klas, want dit vinden we echt niet kunnen!

Toen waren we op tijd thuis en lagen we al vroeg op bed. Ojaa, ook nog geskyped met tante Jolanda, ome Hessel en Djamila! Was heel gezellig en leuk. Daarna heerlijk naar bed gegaan. Lekker lang slapen, want morgen wordt het een lange dag, want we gaan naar Gozo!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Suus